Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Roosj
#2582835
Ik heb nu een staafmixer met kleine hakmolen en dat kost me serieus een halve dag om groente voor 1 week te maken en dat kan mn rug niet hebben.

Toen dacht ik een sapcentrifuge te kopen, maar die ging na een paar rode bieten al stuk..

Blenders heb ik geen goede ervaringen mee. Je moet vaak water toevoegen om het aan de praat te krijgen en bij mij gaan op de een of andere manier altijd een rubbere ring door het spul mee..

Maar ik vroeg dus om specifieke merken en typen keukenmachines/sapmachines die jullie gebruiken met veel plezier, gemak, snelheid en wat dus lang mee gaat..
Gebruikersavatar
Door Nitus
#2582855
Ah, had die informatie dan meteen gegeven ;).

Ik heb trouwens wel een merk genoemd :P: Champion juicer
http://www.championjuicer.com

Al jaren mijn steun en toeverlaat bij groentemixen maken, of beter gezegd meneer Nitus zijn steun en toeverlaat, die gaat namelijk over de groentemixen.
Binnen een uur heeft hij een paar kilo groentes gepureerd en in porties verpakt. 8) Als hij kapot gaat bestel ik meteen een nieuwe, ondanks dat ze niet echt goedkoop zijn.
Door Roosj
#2582909
Heeft iemand ook ervaring met deze alles in 1 machine:

Kenwood FPM270

Bent u op zoek naar een kleine, snelle en stijlvolle food processor die in uw keuken past en ook nog voldoet aan uw behoeften? Dan is de food processor FMP270 de juiste keuze. Met de nieuwe ingebouwde mengkomaandrijving van Kenwood wordt het nóg makkelijker om elke dag heerlijke gerechten bereiden.

Tijdloos design
Alle Kenwood Multipro Food Processors bestaan uit hoog kwalitatieve onderdelen - en de FPM270 is hierop geen uitzondering. De nieuwe mengkomaandrijving is eenvoudig te gebruiken en stelt u in staat om grotere maaltijden en mengsels te bereiden. Alle afneembare onderdelen kunnen direct in uw vaatwasser gereinigd worden en het RVS mes blijft scherp. Tevens zal de Multipro Food Processor geweldig in uw keuken staan!

Veelzijdig
De geborsteld metalen Multipro Compact Food Processor FPM270 levert het beste resultaat en is gewoon perfect voor kleine keukens. Met een vermogen van 750 W biedt de Multipro 22 verschillende functies. De Multipro is voorzien van een 2.1 liter mengkom en een 1.2 liter glazen blender, citruspers, sapcentrifuge, multimolen, deeghaak en een dubbele metalen garde.

Afbeelding
#2582911
Alle philips juicers zijn goed. Ik zou er eentje nemen van minimaal 700 watt. Op mp staan er ook heel veel. Ik heb een hr 1870 omdat die heel fijn en vlug schoon te maken is. Ik gebruik hem nl meerdere malen per dag.
#2582912
Ik gebruik gewoon onze keukenmachine, die maakt het heel erg fijn en ik hoef de spullen er alleen maar in en uit te halen. Ik heb het ook een keer met de staafmixer geprobeert maar die deed het grover.
Het is een oude keukenmachine maar hij heeft ook veel opzetstukken en echt een ideaal ding. Ook een grote en een kleine hakbak, de kleine maakt de spullen het fijnst.
Door Roosj
#2582938
Die Kenwood die ik net liet zien is dus een alles in 1. Een keukenmachine, maar ook een sapcentrifuge en dat kan ik verkrijgen voor 105 euro..

Maar denken jullie dat die het werk aan kan?
Door nienk
#2582988
ik heb een mooi klein hakselhaksel apparaatje van molinex, het is geloof ik eigenlijk bedoelt om baby hapjes in te maken. ik heb geen ruimte om een blender oid in huis te halen, dus dit is ideaal. (maar Reus is natuurlijk maar klein dus ik maak ook maar mini beetje groente mix per keer)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door