Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2592797
gerdadamen schreef: Dames had vandaag vis, hemelse goedheid wat stinkt dat. Zalm! Is dat normaal dat daar zo een lucht vanaf komt, normaal stinkt goede vis toch niet??
Wel eens langs die hele lange viskraam op de Albert Cuyp in Amsterdam voorbijgelopen? Daar komt me een meur vandaan!
#2593543
Heb even voor de thuisclub hier een menu samengesteld zodat men weet wat er uit de vriezer moet.

Maandag:  ganzelevertjes 200 gr – wildbot 400 gr
Dinsdag:      pens  300 gr  -                wildbot 300 gr sardientje of zalm.
Woensdag: pens 200 gr-                    wildbot 200 gr  paardenvlees 200gr
Donderdag:paardevlees 300gr-        wildbot 200 gr  niertjes 100 gr
Vrijdag:        rundermix 300 gr –      wildbot 300 gr    groenten 100 gr  1 ei
Zaterdag:    rundermix 200 gr-        wildbot 300 gr hart 100 gr sardientje of zalm
Zondag:      200 gram ander vlees    wildbot  300 gr    groenten 100gr 


Graag weer jullie mening  :biggrin2:
#2593546
gerdadamen schreef: Het barfje heeft het onder aansporing gegeten maar ga geloof ik toch maar voor de sardientjes. hihi

Kennen jullie ook deze http://www.tackenberg.de

Vind ze wel erg prijzig maar ziet er wel goed uit.

En nee gelukkig kom ik niet op de vismarkt....brrrrrrrrr
Ben zelf al geen liefhebber van vis bah.
Tackenberg heb ik recentelijk hier op bp ergens afgezeken, zal effe zoeken voor je.

Gevonden: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg2568409


Mein Befund: veel proza, maar wat het nou precies is, weet je nog steeds niet.
#2593680
Topic gelezen, maar afschrijven.

Weten jullie nog websites in nederland die ook in duitsland leveren?

Tot nu toe blijf ik nog even "gehakte barfer", bevalt me eigenlijk wel goed, wie weet wat de toekomst brengt want een keer wat grover vlees als ze wat groter is lijkt me ook wel wat.
#2668106
Even een update , lijkt me wel leuk.
Joy is nu bijna 6 maanden en we barfen nog steeds.
Op een gegeven moment moesten we even uitvinden hoeveel geef ik nu, maar we zitten nu op een kilo per dag en daar doet ze het goed op. ze bleef aldoor wat schraal, vandaar.

Ben begonnen met wat kalkoen en kippehalzen heel te voeren en dat gaat ook goed.
Wil nu verder met lammsribbetjes, als ze eens voorradig zijn want telkens als ik wil bestellen zijn ze op.
bestel ook bij verschillende leveranciers nu om wat afwisseling te krijgen.
Afbeelding
Joy nu
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door