Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2568160
Vroeger bij Herby besteld, dat was een soort van loterij, ze kwamen wel een keer, als je mazzel had was de boel nog min of meer bevroren, het was altijd weer een verrassing wat ze leverden, hoewel ik meestal wel ongeveer kreeg wat ik bestelde, en van labelen hadden ze nog nooit gehoord. Maar goed, het was iig een stuk makkelijker dan stad en land afrijden voor allerlei zaken.
Daarna een aantal keren besteld bij Richard, dat was wel iets beter maar niet echt fantastisch, moest vooral vaak lang wachten dus ruim op tijd bestellen.
De laatste paar keer bij Lupa, goed spul, nette prijzen, niet zeer vlot met leveren of reageren op mail, wel veel leuke dingen, qua bulk en biologisch, tegen leuke prijzen.

Afgelopen dinsdag een bestelling gedaan bij Degomeat, direct een reactie dat er vrijdagochtend bezorgd zou worden met de vraag of dat vroeg kon. En vroeg bleek 5 uur! te zijn  :biggrin2: dat kan wel hier in 't durp als ik er zelf maar niet m'n bed voor uithoef  :biggrin2: nog een mail gestuurd en gelijk antwoord, direct uitleg over wat als iets niet voorradig zou zijn en geld terug. Levering was keurig verpakt, diepgevroren, alles netjes gelabeld behalve de hele pens maar die herken ik zo ook wel  :biggrin2: en wat ik tot nu toe heb ontdooid ziet er top uit. Qua prijs, tja, ik heb 100 kilo bij Degomeat vergeleken met ongeveer dezelfde 100 kilo bij Lupa en kwam even duur uit. De een heeft dit,d e ander dat, bij de een is dit goedkoper, bij de ander dat weer, het maakt allemaal niet zoveel uit. Ik ben hier iig erg tevreden over, al is natuurlijk één bestelling niet gelijk noodzakelijk representatief, maar het maakt een professionele en serieuze indruk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door