Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door cindy5409
#2560394
Robin was 10kg toen ze hier kwam (21-12) en 11 weken oud heb haar 6% gevoerd dus 600gr per dag. Ze weegt nu 12,25kg (13 weken)maar vindt haar magertjes worden dus ga meer geven. Als ik haar nu 700gr ga geven is de stap dan te groot/klein?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#2560461
Igor (nu ruim 13 weken en ± 14 kilo zwaar) heeft een tijdje op 1 kilo per dag gestaan omdat hij zo magertjes was. Ik ben daar mee begonnen toen hij een kilo of 10 woog, hij heeft dus een tijdje 10% van zijn lichaamsgewicht gehad (en van hem mocht het rustig nog ietsje meer zijn ::)), nu zit hij op 7% (± 900 gr.) omdat hij iets teveel aankwam per week (vorige week 2,3 kg! :o) en ik bang ben voor groeipijnen.
Dus ja, je kunt rustig wat meer gaan geven, vergeet ook niet dat je de hoeveelheid over meerdere maaltijden per dag verdeeld, dus dan is de verhoging helemaal niet zoveel.
Door cindy5409
#2560519
Oh wat een leukerd!

In haar boekje staat kruising herder. Maar zoals meerdere mensen al hebben opgemerkt en de da ook zit er waarschijnlijk ook mastin espagnol in.
Afbeelding
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door