Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#309172
Martine2 schreef: Gelukkig weten wij dat wij diegene zijn die eigenlijk normaal onze honden voeren.
Ik denk dat we diegene zijn die eigenlijk onze honden normaal voeren. ;D

En nee ik hoef echt geen pluizenzaad hoor,er is hier ook genoeg!!
Ik heb ze niet zelf in de tuin,maar zie er genoeg in de buurt.

Mijn Boef was trouwens 'n fanatieke pluizenplukker.
wanneer we aan de wandel waren dan moest en zou hij elke pluis die hij zag van de steeltje trekken en dan uitblazen....of er nou 1,2 of 20 pluizen naast elkaar stonden,ze werden er 1 voor 1 allemaal afgebeten.
Laatst gewijzigd door mahuni op vr 22 apr 2005, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#309199
Ook lekker, en goedkoop: muur. Nee, niet zo'n bakstenen geval (hoewel ... ik ken ook een Border die daarvan vreet) maar het plantje. Ook wel sterremuur genaamd. En brandnetels, maar die flens ik altijd wel even met heet water. Kun je ook lekkere soep van maken voor mensen, van de jonge topjes dan. Plukken met handschoenen (Kruimel = watje ..)
Door avalon
#309204
OOOOOOOOOOOOHHHHHHHHH Dan hoef ik me helemaal geen zorgen te maken! Nienke plukt dagelijks volop paardebloemen en laat ze in huis slingeren. Angie vreet ze op (de bloemen) en nienke maar huilen: angie wawa kapot. aaaaahhhhhh. Bij mij tegenover ziet het ook vrij geel van de paardenbloemen, dus ik moet eingelijk maar samen met nienke gaan plukken dan? Zij de bloem en ik de blaadjes ;D (hier in de buurt denken ze dan idd ook dat ik helemaal mesjokke geworden ben, hun bek valt nu al open als ik ze vertel dat mijn honden helemaal geen brokken eten ;D Laat staan als ik ze vertel dat het voor de honden is, die paardebloemblaadjes
Laatst gewijzigd door avalon op vr 22 apr 2005, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door