Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door gwendolineken
#2519225
hallo

ik wil graag een droogmachine kopen maar weet niet goed wat en hoe
ik heb al gelezen van een bomann dat hij te warm kan worden waardoor je vlees verbrand
waar kan ik een droogmachine online kopen?
prijs mag +- 150 euro zijn minder is altijd beter :D
dus ik zou zeggen wat raden jullie aan :D

Groetjes
Gwen
Door Anne in Zweden
#2519446
Annemarie bedoelt dit topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 245.0.html

Is inderdaad errug leuk! Maar als je zelf geen creabea bent, kun je dit topic ook "even" doornemen: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 473.0.html

Als je bovendien hierboven op "zoeken" drukt en dan iets intypt als "droogmachine" of "welke droger" of zo, dan komen er nog eens een paar miljoen topics over drogers bij je langs!
Gebruikersavatar
Door rupa
#2519521
Annemarie Rijnveld schreef: Ga eerst eens kijken bij @Rupa, zij heeft um zelf gebouwd!! Magnifiek ding.
dank u voor het compliment.

PS: ben jij nog achter het PVC pijpje gegaan ???

gr.®upa.
Door M@rina
#2519934
Ik heb een bomann en die droogt spiervlees prima. Botjes droog ik er niet, inderdaad omdat het mij toch iets te warm wordt in de bomann, maar verbrand vlees heb ik nog nooit gehad.

Er zijn veel betere droogmachine, bijv.met een tijdklok, temperatuur instellingen etc., maar iedere waar naar zijn geld: de Bomann kost rond de 35 euro inclusief verzendkosten die andere beginnen zo rond de 100 euro, en nog veeeeeel duurder
Laatst gewijzigd door M@rina op vr 23 nov 2012, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2520247
hier ben ik na 3 jaar ook nog steeds tevreden met mn bohmann , heb er 2 waarmee ik alle schalen tegelijk gebruik (10 stuks)
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2521658
Heb ook een Bohmann en ben er supertevreden over. Prijs/kwaliteit bekeken. Ik droog er ook over het algemeen spiervlees en visjes in.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2521669
Hier ook een bomann.
Droog er meestal long in en vorige week ook lever gedaan.
Vlees werd wel donker maar het zijn (gezonde) snoepjes en ze vinden het zalig ;)
Prijs kwaliteit prima.
Zag hier laatst iemand die had er ringen tussen gemaakt zodat je groter/dikke stukken kon doen. denk als je dat er tussen heb dat temperatuur ook beter wordt. ;)
Gebruikersavatar
Door joel
#2528060
hier was ik ook naar aan het zoeken, na bijna een half jaar barfen toch ook maar zon droger kopen ;-)
Nu maar hopen dat ie het lekker vind, hier is ie nogal pietluttig, alle vlees/snoepjes zijn lekker maar alles maar voor een paar keer, en daarna laat ie het liggen.....
Door miruske
#2530338
ik zou je aanraden toch echt voor een wat goedkoper model te gaan en eerst te testen hoe vaak je het doet. De een is meteen verslaafd maar de ander droogt minder vaak. En die van mij ( ik weet het merk niet maar er is een heel topic over dus kijk even bij mijn bijdrages dan ben je er zo achter ( ik dacht westfalia trouwens) ) doet het prima, is temperatuur te regelen en heeft doorzichtige tredes dan kun je mooi kijken wat er gebeurd hahah.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door