Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ulla
#2501248
miik schreef: Het zal ongetwijfeld ook van het ras afhangen !

Wilde eend:

Afbeelding


Tamme eend van VSE, het vel lijkt haast gebleekt zo wit als dat is !

Afbeelding
Die tamme eend komt mij erg bekend voor. :biggrin2:
Door Mowgli
#2501278
BIj ons verkoopt de Aldi standaard mooi bevleesde diepvries eendenbouten. Voordat Mowgli de loodvergiftiging had, kocht ik deze ook en die gingen dan in de Porkert 32. Prima kwaliteit hoor! Ik zou zeker niet twijfelen bij die prijs.
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2501301
Ik wilde het vlees eraf halen om het meer richting echt vleesbot te laten gaan en het vlees in mn vleesmix te doen. Maar ik denk dat ik die eend dan toch maar gewoon in stukken van 700 gram hak. Dan is het misschien per portie wel wat meer vlees dan bot maar dan heeft Duke ook meer te kluiven en te scheuren. Want gewoon spier snij ik nog aan stukken omdat hij dat zo doorslikt dus denk dat dit wel goed idee is idd. Bij een eend van 3 kg zijn dat toch 4 porties.
Door miik
#2501855
Ik heb de foto's geleend hoor, zijn niet mijn eendjes ;)
ulla schreef: Die tamme eend komt mij erg bekend voor. :biggrin2:
Ik hoopte dat je het niet erg zou vinden !  :-*
Ikzelf had niks meer leggen....
Door ulla
#2502016
miik schreef: Ik heb de foto's geleend hoor, zijn niet mijn eendjes ;)Ik hoopte dat je het niet erg zou vinden !  :-*
Ikzelf had niks meer leggen....
Nee, niet erg, je had toch een voorbeeld nodig. ;D :-*

Ik vind het prima barfspul voor een prima prijs van VSE.
Door miik
#2502082
ulla schreef: Ik vind het prima barfspul voor een prima prijs van VSE.
Ja absoluut ! Het is jammer dat de karkassen veranderd zijn, de "vroegere" hadden de perfecte maat voor mijn hondjes...
Maar verder goed spul- en het hele jaar door !
Door ulla
#2502085
Ik heb drie dozen nieuwe in de vriezer, maar ze nog niet gezien, las wel dat ze groter zijn, dan is het weer een prima formaat voor mijn honden. 8)
Gebruikersavatar
Door Kallista
#2502089
ulla schreef: Ik vind het prima barfspul voor een prima prijs van VSE.
Me too  :D
En tot nog toe de enige eend die door het lastigste lid van mijn testpanel ook goedgekeurd en opgegeten wordt  ;D
Door smulpaap
#2502116
Die ga ik ook halen , beter te pruimen dan wilde eend volgens de dames  :biggrin2:

Er zijn ook kwartels zag ik 600 gram voor 6,99 .
Door shredder8
#2502535
smulpaap schreef: Die ga ik ook halen , beter te pruimen dan wilde eend

vind ik ook, weg met die wilde eend, lang leve de in grote hokken opgepropte en gefokte nep wilde eend van de Lidl.
(zie keuringsdienst van waarde begin dit jaar)
Gebruikersavatar
Door pike
#2502546
shredder8 schreef: vind ik ook, weg met die wilde eend, lang leve de in grote hokken opgepropte en gefokte nep wilde eend van de Lidl.
(zie keuringsdienst van waarde begin dit jaar)
Maak dat de honden maar eens duidelijk...
Gebruikersavatar
Door Thea
#2502560
Idd hier 1 hond die veel lust. Maar wilde eend word toch echt uitgespuugd. Zelfs als er kokend water overheen is gegoten of 30 sec in een koekenpan gezeten heeft. Net als patrijs,gans en fazant dat blief hij echt niet.
Maar tamme eend gaat er goed in ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door