Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#2490181
De Geijsjes schreef: ;D ;D ;D Die laatste foto van pike is geweldig!!!
Je mag ze wel bijvoeren als ze zo heel de dag alert "moeten" zijn  ;) ;D


Gelukkig weten mijn jachthonden wel verschil tussen wild apporteren en wild in hun etensbak  :D
Oh eten ze daarom zo veel  ::)
Door mona
#2510181
Miranda 1 schreef: Net als dat mensen denken dat je jachthond door het barfen opeens het wild gaat opeten.
ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook bang voor was en eerst heb nagevraagd.
maar dat is dus onzin (ook al voer ik geen hele prooidieren uit voorzorg)
maar ze eten al een tijd fazantkarkas en laten toch de fazant met rust die ze moeten apporteren.
#2510574
Miranda 1 schreef: Net als dat mensen denken dat je jachthond door het barfen opeens het wild gaat opeten.
Dan is er iets mis met die van mij.
Gister nog een lekker stukje schaap gehad en vanmorgen sprong hij met 4 poten de lucht in toen er een schaap dat in de wei stond op hem af kwam.
Door Nathascha
#2511323
Jep gister nog een verhaal van 1 van mn pupkes. Werd ook agressiever van vers. Nu krijgt hij 2 maanden 5 dagen Farmfood brok en 2 dagen KVV. En hij is een stuk rustiger  :)

Balen voor de eigenaar....2 maanden geleden heeft deze hond een implantaat gehad. Op mijn lieve vraag: Goh zou hij niet rustiger zijn geworden door het implantaat??? werd het toch verdacht lang stil aan de andere kant van de lijn.  :biggrin2: :-X
Door Alba
#2511378
Nathascha schreef: Jep gister nog een verhaal van 1 van mn pupkes. Werd ook agressiever van vers. Nu krijgt hij 2 maanden 5 dagen Farmfood brok en 2 dagen KVV. En hij is een stuk rustiger  :)

Balen voor de eigenaar....2 maanden geleden heeft deze hond een implantaat gehad. Op mijn lieve vraag: Goh zou hij niet rustiger zijn geworden door het implantaat??? werd het toch verdacht lang stil aan de andere kant van de lijn.  :biggrin2: :-X
Ze zullen toch niet voor niets dat implantaat erin hebben laten zetten. En dan denken ze dus nog steeds dat het van die brokjes komt?! Wauw...
Door Nathascha
#2511506
Alba schreef: Ze zullen toch niet voor niets dat implantaat erin hebben laten zetten. En dan denken ze dus nog steeds dat het van die brokjes komt?! Wauw...
Ja ben bang dat ze die onzin dus idd wel door gaan vertellen  :(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door