Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tess06
#2484353
Kan het zijn dat mijn hond aan de diaree gaat van gedroogde geelhaar.
iemand uit het park hoefde geen geelhaar want haar hond ging hiervan aan de diaree.
nu ik terug ga denken is tess volgens mij elke dag nadat ze geelhaar heeft gehad ook aan de diaree, zeker weten doe ik het niet...
Door miik
#2484373
Zou kunnen. Ik heb 1 hond die het niet verteerd en het standaard weer uitspuugd.
Gewoon een tijdje niet geven en kijken of het dan beter gaat ;)
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2484376
Wat is geelhaar? Ik weet inmiddels al heel wat over barfen, maar dit heb ik nog nooit gehoord.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2484391
ja , hier hoef ik de dames geen geelhaar te geven ,  anders weet ik zeker dat ik er `s nachts een keer met ze naar buiten moet  :biggrin2:
Door Wendi
#2484401
[quote="pleuntje"]
Wat is geelhaar? Ik weet inmiddels al heel wat over barfen, maar dit heb ik nog nooit gehoord.
[/quote]

nekspier, als je dit (lang, dat wel) droogt heb je een redelijk harde snack
Door Eira
#2484502
Eira had de eerste paar keer dat ze een zelfgedroogde geelhaarsnack had gekregen ook een beetje diarree. Maar niet zo heftig dat ze echt per direct naar buiten moest, gewoon 1x tijdens een vaste uitlaatronde. Ik heb haar toen een paar keer een klein gedroogd staafje geelhaar gegeven en ze heeft nu nergens geen last meer van, ook niet als ze een groot gevlochten stuk krijgt.
Door Miranda 1
#2484518
Ik heb dit al een keer eerder gelezen hier op het forum. Ik dacht in het topic van Job dat ging over de producten waar zij aan kon komen.

Ik wilde het ook graag bestellen voor mijn honden zodat ze een lekkere grote snack zouden hebben. Ik las ook dingen over vlechten en dat ze er dan nog langer over doen. Maar toen ik dat las over diarree heb ik het niet gekocht. Mijn Berner is wel wat gevoelig en heeft wat sneller dunne ontlasting.

Dus als je verder niks veranderd hebt zou ik denken dat het daarvan komt.
Door tess06
#2484616
[quote="Eira"]
Eira had de eerste paar keer dat ze een zelfgedroogde geelhaarsnack had gekregen ook een beetje diarree. Maar niet zo heftig dat ze echt per direct naar buiten moest, gewoon 1x tijdens een vaste uitlaatronde. Ik heb haar toen een paar keer een klein gedroogd staafje geelhaar gegeven en ze heeft nu nergens geen last meer van, ook niet als ze een groot gevlochten stuk krijgt.
[/quote]
Bij Tess is het ook gewoon tijdens het uitlaten. alleen zit dan meteen haar broek eronder :'(
ik zal eens wat kleinere stukken gaan drogen kijken of het dan beter gaat.
Door Eira
#2484653
tess06 schreef: Bij Tess is het ook gewoon tijdens het uitlaten. alleen zit dan meteen haar broek eronder :'(
ik zal eens wat kleinere stukken gaan drogen kijken of het dan beter gaat.
Eira heeft ook een lange broek, echt super onpraktisch bij diarree :(
Door tess06
#2485008
Eira schreef: Eira heeft ook een lange broek, echt super onpraktisch bij diarree :(
dat wel, maar wel mooi...(zonder de diarree)
Door Tanna
#2485337
Mijn hond vindt het heerlijk en ze heeft er absoluut geen last van.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door