Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2481164
Ik haal het in de ochtend uit de vriezer en zet het in een afgesloten bak. Laat het op het aanrecht ontdooien. Nog hartstikke fris 's avonds hoor.
Door eelke
#2481260
Hier gaat het savonds uit de vriezer in een afgesloten bak (voor beide een aparte) dan voer ik eind vd ochtend/begin vd middag de eerste helft. De bakken gaan erna in de koelkast. Begin van de avond haalt mijn vriend de bakken uit de koelkast, legt het vlees in de voerbakken, en doet het vlees voor de volgende dag in de ontdooibakken.
Het vlees voor die dag blijft dan nog ff staan om op temperatuur te komen, en rond 9 uur krijgen ze hun eten.
Door Cupcake
#2481971
Kijken jullie dan naar hoe het eruit ziet? Of naar hoe het ruikt? Of is het gewoon het idee??

Vandaag het vlees niet al laten ontdooien in de koelkast maar meteen uit de vriezer gehaald en laten ontdooien op kamertemperatuur. De eendennekken zagen er prima uit, paardenstoofvlees zag er lekkerder uit dan mijn eigen vleesje wat nog de pan in moest en de pens stonk evenhard als anders, hihi.
Geen gespuug gehad en naast me wordt momenteel keihard verzadigd gesnurkt.
Door Nynke
#2482368
ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik haal het eten nu met dit weer 's avonds uit de vriezer en zet het buiten in de tuin in een afgesloten bak  :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2482374
Nynke schreef: ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik haal het eten nu met dit weer 's avonds uit de vriezer en zet het buiten in de tuin in een afgesloten bak  :)
Ha! Das een goede!  :biggrin2:
Tis dat we hier toch een aparte koelkast hebben die altijd opstaat voor de konijnengroenten en onze drank en dat het bakje van de katten daar perfect bij kan. Anders zou ik deze tip onthouden.
Vrees alleen dat de buurtkatten hier dan nog meer onze poes op de zenuwen zouden komen werken  ::)
Door Nynke
#2482376
pearlsofpassion schreef: Ha! Das een goede!  :biggrin2:
Tis dat we hier toch een aparte koelkast hebben die altijd opstaat voor de konijnengroenten en onze drank en dat het bakje van de katten daar perfect bij kan. Anders zou ik deze tip onthouden.
Vrees alleen dat de buurtkatten hier dan nog meer onze poes op de zenuwen zouden komen werken  ::)
:biggrin2: :biggrin2:  Hier lopen helaas) ook weleens katten in de tuin, maar er is er nog nooit 1 geweest die aan de bak met vlees heeft gezeten. Helaas is niet omdat ik niks met katten heb, maar omdat mijn kuikens zich rot schrikken  :-\ :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door