Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door helenavantroje
#2463759
Vanmorgen een groot stuk rundertong gekocht, dat wil ik gaan drogen. Heb geen kastje, maar woon op Curacao, zon en wind de hele dag. Heb het in dunne plakken gesneden en in een waszakje voor de bh's aan de waslijn gehangen, zodat er geen vliegen bij kunnen. Ben benieuwd.
Door ulla
#2463802
Long droogt goed, en ik ben benieuwd hoe dat in de buitenlucht gaat.

ik lees overigens net dat je hond nierproblemen heeft, dan zou af en toe een stukje tong niet gek zijn juist omdat het vet is. :)
Door helenavantroje
#2463810
Ja, dat krijgt hij inderdaad elke week, geitentong of rundertong. Die long ging er rauw met moeite in, dat is voor het eerst dat iets niet heel erg lekker werd bevonden.
Gebruikersavatar
Door nova
#2463821
veel honden eten geen long.
hier pupsels  van 6 weken  die de long tussen  de rest van de KVV  uitzochten, de long bleef liggen
Door helenavantroje
#2463854
Koop hier gedroogde pensstaafjes, of bullepezen, zijn echt heel duur. Als dit lukt met die long kan ik gaan experimenteren met allerlei zaken. Kan hier alleen vuile pens van smuldier krijgen, dus geen lappen.
Door ulla
#2463860
Is het niet goedkoper om in Nederland bij bijvoorbeeld zooplus te bestellen?
Misschien zijn de verzendkosten lager dan het daar te kopen?
Door helenavantroje
#2463863
Heb 3 honden, dat loont de moeite niet denk ik, bedankt voor het meedenken. Ik betaalde van de week voor bullepezen omgerekend 5,25 euro, hap slik weg. Dus als dit lukt met drogen dan scheelt dat een slok op een borrel!
Door helenavantroje
#2465983
Ik ben bang dat het niet goed gaat, zie maden eruit vallen, die gaatjes van dat ondergoed zakje zijn te groot, ga voor dat klamboegaas kijken en iets anders verzinnen. Ik laat het nu maar hangen, er komt geen vocht uit of zo, stinkt ook niet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door