Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2468703
Ik heb een zalmkop van een dikke kg voor mijn katten  :D
Die gaat ofwel in stukjes, ofwel eens op een mooie zomerdag buiten aangeboden en kijken of er een kat voor de helft in zou verdwijnen of niet  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door nova
#2468718
pearlsofpassion schreef: Ik heb een zalmkop van een dikke kg voor mijn katten  :D
wat een knots van een kop. Of  lag die kop  op de weegschaal na een stevige zuippartij?  ;D
Mijn zalmkoppen zijn niet zo zwaar
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2468963
Als ik dit zo lees he, dan krijg ik een visualisatie van een youtubefilmpje met allemaal pogingen om zalmkoppen te delen en benauwd kijkende honden. Met een leuk muziekje eronder..... Ow, ik zie het zo voor me. Barfprojectje van maken?
Door Annemarie Rijnveld
#2468991
Naomi M. schreef: Als ik dit zo lees he, dan krijg ik een visualisatie van een youtubefilmpje met allemaal pogingen om zalmkoppen te delen en benauwd kijkende honden. Met een leuk muziekje eronder..... Ow, ik zie het zo voor me. Barfprojectje van maken?
;D ;D ;D
Goed idee!!! Wie gaat ervoor?
Door saiko
#2469046
mijn oudste dame blieft geen hele zalmkop, dus moet het voor de prinses in stukjes gehakt worden en dan pas eet ze het....
bij mij is het ook altijd een gesmeer en voel me net zo'n crimineel thuis haha, (en vaak laat ik het mijn vriend doen :P) maar aan de tips hier heb ik wel wat  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2469428
nova schreef: wat een knots van een kop. Of  lag die kop  op de weegschaal na een stevige zuippartij?  ;D
Mijn zalmkoppen zijn niet zo zwaar
Hij komt (via Ramses1) van Bordie.  Ik dacht: laat ik eens gek doen, en neem eens een zalmkop mee voor katten. Eens kijken of ik er wat mee kan doen.
Tot nu toe ligt hij onderaan in de vriezer...  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door