Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Martine-Tom
#2440097
El budha schreef: niet schrikken..........mijn magere puppedup eet nu met 30 weken en 25 kilo ruim 2 kilo per dag ::)
En nog is het monstertje mega schraal soms is ze ook echt te mager :-\
:o Hoe lang is de lintworm van puppedup??  ;D
Door El budha
#2440105
martine-tom schreef: :o Hoe lang is de lintworm van puppedup??  ;D
Errug he ;D ;D ;D.....en ze is echt een mager ding. Ze is alleen erg lang en hoog.
Door Barf
#2440533
El budha schreef: niet schrikken..........mijn magere puppedup eet nu met 30 weken en 25 kilo ruim 2 kilo per dag ::)
En nog is het monstertje mega schraal soms is ze ook echt te mager :-\
Zooooooooooo :o dat is wel heel veel :biggrin2:
Door Xada
#2440631
martine-tom schreef: :o Hoe lang is de lintworm van puppedup??  ;D
Volgens mij heeft ze mijn lintworm overgenomen, want ik ben hem kwijt.
Het was een lintworm met twee koppen die in ploegendienst werkten. ;)
Komt die bekend voor?
Door Cathelijn
#2441129
Ilan at toen ook echt nog heel veel, nu is hij 5 maanden en het % zakt al aardig naar de 6%, oftewel: hij begint te miepen met zijn eten  ::)
Door Barf
#2445725
Het is zo genieten een hond die echt alles eet, orgaanvlees hap slik weg, hele duiven, kwartels, gans, konijn, eend, kip, zalm, panharing, paardenvlees,  rundvlees, hertenvlees, haas, parelhoen, kalkoen, lam en geit ze eet echt alles :biggrin2:
Hoop dat het zo blijft want de rest zijn nogal selectief met wat ze wel en niet moeten ::)
Door TMG1961
#2445795
Pixie staat sinds ze over gegaan is op vers op 1,1kg per dag, ze is nu 2,5 jaar en 28kg. Staat dus sinds ze 4,5 maand is op dezelfde hoeveelheid per dag en geen gram vet te zien bij haar
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door