Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Barf
#2436958
eet te veel, een kilo per dag. Ze is heel aktief, niet hyper maar heel aktief en aangezien ze maar twee keer per dag poept verbruikt ze het allemaal. Ze is nu pas drie en een half maandje en superslank, niet te mager.
Is het echt teveel of is het in mijn beleving teveel ?
Door Martine-Tom
#2436973
Het is wel veel geloof ik maar zolang ze niet aankomt en alles goed gaat...gefeliciteerd je hebt een veelvraat in huis  :biggrin2:
Ik heb zo'n setje katten, vreten als het moet een kilo per dag weg met zijn 2-tjes  ;)
Door Barf
#2437001
Ze is van 16 mei, weegt nu dik 12 kilo, heeft geen wormen (mestonderzoek laten doen)
Deze foto heb ik van de week gemaakt. Ze ziet er prima uit en is verder kerngezond.
Afbeelding
Door Lizzy
#2437006
Je zit dus op een percentage van 8,4% van haar huidige lichaamsgewicht. Ik zou denken "niks mis mee"! Lekker zo doorgaan. Ze ziet er kek uit, ze heeft een prima gewicht, dus uitstekend!

(Biscuit heeft ook wel 1 kg en meer gegeten hoor. Dat stabiliseert vanzelf en wordt vanzelf weer minder).
Door Barf
#2437009
Lizzy schreef: Je zit dus op een percentage van 8,4% van haar huidige lichaamsgewicht. Ik zou denken "niks mis mee"! Lekker zo doorgaan. Ze ziet er kek uit, ze heeft een prima gewicht, dus uitstekend!

(Biscuit heeft ook wel 1 kg en meer gegeten hoor. Dat stabiliseert vanzelf en wordt vanzelf weer minder).
Okay, het is ook alweer te lang geleden dat ik een pup had :biggrin2:
Door Lizzy
#2438301
Barf schreef: Okay, het is ook alweer te lang geleden dat ik een pup had :biggrin2:
Om in het ritme te blijven heb je er het best iedere 2 jaar een :biggrin2:
Door Barf
#2438303
Lizzy schreef: Om in het ritme te blijven heb je er het best iedere 2 jaar een :biggrin2:
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt Lizzy :biggrin2:
Door Barf
#2438352
Sammy1980 schreef: Hier ook een jonge hond die op een gegeven moment op een kilo per dag zat, veelvrat is het  :biggrin2:
Eigenlijk toch van de pot gerukt, in plaats dat ik blij ben dat ze zo heerlijk eet maak ik me ongerust :biggrin2:
Door Cupcake
#2438547
Barf schreef: Eigenlijk toch van de pot gerukt, in plaats dat ik blij ben dat ze zo heerlijk eet maak ik me ongerust :biggrin2:
;D ;D Het is eigenlijk gewoon nooit goed he.
Maar beter je af en toe afvragen of het allemaal wel gaat zoals het hoort, dan niet opletten en achteraf spijt.
Door Barf
#2438607
Cupcake schreef: ;D ;D Het is eigenlijk gewoon nooit goed he.
Maar beter je af en toe afvragen of het allemaal wel gaat zoals het hoort, dan niet opletten en achteraf spijt.
Dat is ook weer zo ;)
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2440033
Mijn hond van 25 kilo heeft 7 jaar lang 1kg per dag gegeten en nog steeds niet mooi op gewicht. Pas na zijn castratie geef ik nu 850 gr per dag en komt er eindelijk een beetje vlees op zijn ribben. Dus het is echt afhankelijk van je hond.
Door El budha
#2440086
niet schrikken..........mijn magere puppedup eet nu met 30 weken en 25 kilo ruim 2 kilo per dag ::)
En nog is het monstertje mega schraal soms is ze ook echt te mager :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door