Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2411888
Ik vind het op zich niet zo duur klinken.
Kalfsnier (dus echt van kalfje en geen volwassen koe) is hier iets minder makkelijk te krijgen dan lams-, konijn- of rundernier. En de prijzen zijn ook niet te vergelijken; in NL worden nieren maar weinig voor humane consumptie gebruikt, dus dat maakt de prijs laag.
Ik betaal voor een kilo lamsnier zo'n 3-3,5 euro de kilo.
#2411933
koekje schreef: Ik vind het op zich niet zo duur klinken.
Kalfsnier (dus echt van kalfje en geen volwassen koe) is hier iets minder makkelijk te krijgen dan lams-, konijn- of rundernier. En de prijzen zijn ook niet te vergelijken; in NL worden nieren maar weinig voor humane consumptie gebruikt, dus dat maakt de prijs laag.
Ik betaal voor een kilo lamsnier zo'n 3-3,5 euro de kilo.
Goh, kalfs- en rundernier, daar wordt je hier mee doodgegooid. Net als lever trouwens, òòk van het varken (maar dit terzijde).

Helaas lams- en nijnnier zijn onvindbaar, afgezien van de periode rondom Pasen wat lamsorganen betreft.
Volgend jaar ga ik dus vòòr Pasen al op de drempel bij de slager liggen.
#2411967
Helaas lams- en nijnnier zijn onvindbaar, afgezien van de periode rondom Pasen wat lamsorganen betreft.
Volgend jaar ga ik dus vòòr Pasen al op de drempel bij de slager liggen.
[/quote]

;D kijk maar uit dat ie jou dan niet als lam aanziet....
#2411992
syiryo schreef: Helaas lams- en nijnnier zijn onvindbaar, afgezien van de periode rondom Pasen wat lamsorganen betreft.
Volgend jaar ga ik dus vòòr Pasen al op de drempel bij de slager liggen.


;D kijk maar uit dat ie jou dan niet als lam aanziet....
:D Nou ja, hooguit als overjarig schaap!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door