Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door syiryo
#2411672
Hallo,

de zakken kipkarkas staan hier in de ontdooi. Ik heb 2 zakken, 1 ruikt naar euh.. kip de ander naar een kruising van franse kaas en natte hond.. :-\ iemand ervaring hoe kipkarkas hoort te ruiken?
Door Xada
#2411684
Volgens mij ruikt kipkarkas naar kip. (bevroren ruikt het vaak niet) Naar franse kaas en natte hond zou ik niet vertrouwen. Franse kaas ruikt wat naar schimmel? Hoe voelt het aan als je het beet pakt?
Door syiryo
#2411700
Xada schreef: Volgens mij ruikt kipkarkas naar kip. (bevroren ruikt het vaak niet) Naar franse kaas en natte hond zou ik niet vertrouwen. Franse kaas ruikt wat naar schimmel? Hoe voelt het aan als je het beet pakt?
Franse kaas euh.. tussen schimmel en zweetvoeten..  :biggrin2:. Het is nog bevroren,,, dus koud ;D. Ik laat de boel wel verder ontdooien en hoop op nog wat reacties hier op bp
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2411703
Hier ruikt mijn bevroren kipkarkas (nou ja, ik heb hele kippen maar het principe zal hetzelfde zijn) naar niets als het bevroren is, en ontdooid idd gewoon naar kip wat ik voor mezelf ook koop in de supermarkt

Franse kaas of natte hond zou bij mij een ritje kliko maken  :D
Door syiryo
#2411779
ik heb er nu een paar vellen uitgetrokken.. die ruiken naar kippenvel... en een karkas.. die ruikt ook gewoon naar kip (dus nauwelijks).. Nou weet ik eigenlijk helemaal niet meer wat te doen :-\ . Zowel de kip uit de stinkzak als uit de gewone zak ruiken als ze van het bevroren blok zijn eigenlijk gewoon naar kip.. pffff.
Door Xada
#2411889
Overrijpuit de koeling is voor mij ook geen probleem. Een beetje plakkerig ook niet.
Maar als het naar franse kaas of natte hond gaat ruiken.....?
Je zou misschien een klein stukje laten proeven en kijken hoe ze er op reageren?
Door syiryo
#2411918
koekje schreef: Het kan zijn dat er dan net 1 of een paar rotte karkassen tussen zitten en die dan nog in het bevroren blok vastzitten.
euh.. tja.. dan de rest ook maar niet voeren?... of de hele boel ontdooien met water en dan ruiken?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door