Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#290796
Het normale eten krijgen ze in de keuken,ik sta er altijd bij....nooit wat aan de hand hier met pikken hoor ;)
Binnen een zucht en een scheet is het op :P
Met botten haal ik Taartje binnen en Tinus ligt dan in zijn uppie onder de overkapping met zijn prooi 8)
#290799
Vlees eten ze hier gewoon naast elkaar. Phoebe eet snel en wacht dan totdat Spike klaar is zodat ze zijn bak uit kan likken. Met botten gaat Spike in de gang en Fiebie in de bench. Spike eet namelijk nogal traag en laat zijn bot afpikken door Fiebie. En Fiebie loopt het hele huis door met een bot, dus die gaat dan in de bench.
#290891
Hier krijgen ze beide in de tuin hun barfmaaltijd te eten. Ze zoeken dan ieder een eigen plekje op, vrijwel altijd gaan ze dan op het gras liggen/staan eten met anderhalve meter ruimte tussen hun in. Hoover is altijd veel eerder klaar en die gaat dan een beetje bij Cindy scharrelen dus dan roep ik hem naar binnen. Dan kan cindy rustig verder eten. Als zij ook klaar is gaan ze nog een beetje elkaars plekje onderzoeken op restjes en vervolgens roep ik ze weer naar binnen.
Ik hou ze altijd in de gaten bij een barfmaaltijd, maar dat is meer vanwegen het 'verstikkings gevaar'.
Bij brokken geef ik het ze allebei in de gang op de grond met nog geen halve meter tussen beide, geeft tot nu toe geen problemen.

Eergisteren gebeurde er wel iets grappigs. Ik gaf ze allebei konijn, Cindy een wat grotere dan Hoover. Maar ze hadden beide geen interesse in hun eigen konijn dus gingen ze maar van konijn wisselen. Toen waren ze wél tevreden ::)
Vreemd toch?
#291080
Elise schreef: Vlees eten ze hier gewoon naast elkaar. Phoebe eet snel en wacht dan totdat Spike klaar is zodat ze zijn bak uit kan likken. Met botten gaat Spike in de gang en Fiebie in de bench.
Hier gaat dat precies hetzelfde.

De botten geef ik ze buiten en dan heeft Yindra het eerder op dan Wandor en die haal ik dan naar binnen, zodat wandor rustig verder kan eten.
#291091
Het gewone eten krijgen Ashley en Angel in de keuken en Andor in de bench (leuke plek!) Botten krijgen ze gewoon binnen (tegelvloer) en dan zoeken ze ieder hun eigen plekkie op. Ruilen en stelen doen ze niet aan. Andor heeft als pup zowel bij Ashley als bij Angel 1 x geprobeerd om te stelen, en dat heeft-ie geweten :o ::) ;D
#291494
Hier krijgen ze ten aller tijde apart eten, ik ben er zeker van dat het niet goed gaat die twee samen eten geven.
Als ik hun voerbak aan't vullen ben staat Jewel bij mij en Scully zit netjes enkele meters verder op een mat te wachten, Jewel heeft het haar vanaf dag één duidelijk gemaakt dat alles wat eten betreft zij voorgaat. Botten krijgen ze ook apart, Jewel in de veranda en Scully in de keuken en een gesloten deur ertussen ;D
Maar verder zijn het de beste vriendinnen hoor :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door