Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2397154
ik voer kvv en ook een aantal dagen barf, nu heb ik alles al ingelezen wat je wel en niet kan voeren en dat je de laatste weken van de dracht geen extra calcium moet voeren enz..
maar kan het geen kwaad dat ik 3 dagen barf en de rest kvv, krijg ik geen scheve verhoudingen??
(ik voer overigens maar 2 dagen orgaan, gezien dat in kvv al genoeg zit)
ook voer ik andere diersoorten dan er in kvv zitten en, in mijn ogen, hoogwaardiger vlees
Door miik
#2398592
Volgens mij doe je het prima.
Als je de zoek functie gebruikt zul je nog veel meer info vinden.
Het enige is op het einde van de dracht kan het zijn dat de pups in de weg gaan zitten. En dan kan het zijn dat barfen wat lastiger gaat.
Dan kun je of meerdere keren kleine porties aanbieden, of gemalen KVV gaan geven.
Door Lizzy
#2399154
chipjolie schreef: ik voer kvv en ook een aantal dagen barf, nu heb ik alles al ingelezen wat je wel en niet kan voeren en dat je de laatste weken van de dracht geen extra calcium moet voeren enz..
maar kan het geen kwaad dat ik 3 dagen barf en de rest kvv, krijg ik geen scheve verhoudingen??
(ik voer overigens maar 2 dagen orgaan, gezien dat in kvv al genoeg zit)
ook voer ik andere diersoorten dan er in kvv zitten en, in mijn ogen, hoogwaardiger vlees
Dat ligt er een beetje aan wat je die 3 dagen geeft. Maar in de regel komt het niet zo krap, tenzij je bijv. alleen maar vleesbot voert, in deze 3 dagen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door