Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jink
#2387379
Hallo
Ik ben al een tijdje niet hier geweest maar we zijn weer terug mijn sint bernard flo is overleden de epileptie heeft zijn tol geeist ..
Nu dhet ik een nieuwe pup pleun een vuilnisbak uit bulgarije ..deze dame heeft dus nu puppy schurft dus wil ik haar zo snel mogelijk op barf hebben om ook alle essenciele dingen goed voor haar op de rit te hebben ...
Maar ik zit een beetje vast geroest flo was geen enthausiaste barfer met vis hele maal niet ze at het maar ze liet het ook vaak staan en omdat ze vanwege de epileptie wel goed moest eten stapte ik snel naar de keuken en pakte ik dan kvv...

Nu zie ik dat onze pleun een dankbare eter is .
Ze is over op kvv en vind het geweldig de eerste kippenekje is er ook in gegaan...en ze at heeeel netjes!
Nu was ik op de markt en ze hadden zalmbuikjes in de aanbieding ...
Ik weet dat je zalmkoppen eerst 3weken in de vriezer moet doen vanwege een een of andere bacterie...
Maar geld dat ook voor de zalm lichaam ...
Ik hoor graag van jullie want deze dame kan wel een zalmje gebruiken.
Ik geef al zalmolie preparaat maarja in zo'n buikje zit nog veel meer goeds...
Ik wacht op jullie antwoorden voordat ik het aan pleun ga geven
Door Lizzy
#2387455
Vis eerst invriezen: Zoetwatervis en rauwe wilde zalm uit de Stille Zuidzee moet 10 dagen ingevroren worden om zo eventuele parasieten en wormen te doden.
Bron: http://www.barfplaats.nl/handleiding-tot-barf/vis

En dat geldt dus voor de hele zalm, niet alleen de kop.

Wat zielig trouwens, dat je afscheid van Flo hebt moeten nemen :'(. En ja, dan in dezelfde zin toch ook gefeliciteerd met de komst van Pleun!
Door jink
#2387532
Ha bedankt dat dacht ik al ik wist het wel van de koppen maar niet zeker van het lichaam ,haha nou dan gaat het de vriezer in op de werkplaats....
Bedankt voor je berichtje ik ben er blij mee...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door