Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Xada
#2428956
Zolang mijn honden het er goed op doen en ik het kan betalen, zullen ze op vers vlees blijven staan. Zeker nu ik eigenlijk nooit meer bij mijn DA kom.
Laatst was ik met Mac bij de DA om te wegen. Zegt hij "wat ziet die er mooi uit, veel beter dan voorheen (toen kreeg Mac nog brok). Maar ik ben het niet eens met jouw manier van voeren, brok is beter."
Wie steekt dan zijn kop in het zand?
Ook wordt hier in Portugal alleen les gegeven over het voer van koeien en paarden en nog wat vee. Er wordt helemaal geen les gegeven over voer voor honden. Zolang dat zo blijft, blijf ik ook bij mijn principes.
Door Envie
#2429004
Nouja zeg, wie heeft er tijd om deze man wat wetenschappelijke artikelen toe te sturen  :biggrin2:

Ik vraag me ook wel eens af wanneer de ultime brok-voor-de mens eens komt....zou toch handig zijn  :tease:
Wie weet wat ik allemaal tekort kom door t zelf samenstellen van mn eten.....moest verboden worden.....eet ook nog uit eigen moestuin  :biggrin2:

...zegt de dokter tegen me  ''mevrouwtje toch, stelt u zelf uw menuutje samen? Gauw mee stoppen hoor, ik heb hier een goede brok voor u, drie maal daags met wat water innemen"  :D

Sorry, fantasie slaat even op hol.........
Laatst gewijzigd door Envie op do 16 aug 2012, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hilde__
#2429010
Xada schreef: Zegt hij "wat ziet die er mooi uit, veel beter dan voorheen (toen kreeg Mac nog brok). Maar ik ben het niet eens met jouw manier van voeren, brok is beter."
Ja komt dom over hè, heb dat ook laatst bij de katten gehad  ;D Oscar zou eigenlijk blaasgruisbrokjes moeten eten  :-X
Door Xada
#2429151
Even off-topic, maar het is hier heel vreemd. Niemand gelooft in de werking van homeopatie, wel in medicijnen van plantaardige afkomst. Homeopathie is te vaak verdunt om het de werking te laten houden.
En zo was ik laatst even bij mijn HA, ik had zoveel pijn in mijn rug dat ik niet meer van bed kon komen. Dus heb ik Mac gevraagd me eruit te trekken. Krijg ik als antwoord "We zijn volwassen en denk dan niet meer in fabels voor kleine kinderen". Gelukkig weten wij beter.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door