Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door **Jolanda**
#2367413
[quote="vanaalst"]
ja lekker met vieze handen....daarbij ging dat ding bij mij iedere keer uit voor ik klaar was met 3 bakken vullen, moet je het iedere keer met vieze vingers aanzetten, oke kleine moeite misschien maar daar heb ik nu geen last van..
1x goed gezet en klaar is klaraikke
[/quote]

Oh als ik tussendoor wat moet doen wat wat langer duurd waardoor hij uit gaat, duw ik gewoon even op het glazen plaatje zodat hij even wat werk heeft en kan ik weer verder, haha. :D ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2367415
[quote="**Jolanda**"]
Oh als ik tussendoor wat moet doen wat wat langer duurd waardoor hij uit gaat, duw ik gewoon even op het glazen plaatje zodat hij even wat werk heeft en kan ik weer verder, haha. :D ;D
[/quote]

:D Dat doe ik ook, precies zo!  ;D
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2367432
[quote="**Jolanda**"]
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores ... ctId=86798

Ik heb deze. In de anabieding gekocht voor, ik meen, 15euro. Nadeel is dat als ie het koud heeft, hij niet werkt (dus ik kan in de winter niet in de stal vlees afwegen)
Verder is het een prima ding, geeft tot op de gram af aan hoeveel gewicht het is.
[/quote]
Die heb ik ook; topding!! Doet 't altijd (behalve als de batterijen écht op zijn, maar dan heb je al een heel aantal weken een ''waarschuwing(in de vorm van vlot uitgaan) genegeerd) Ik heb 'm al..... zolang als de monsters BARFen  :D
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2367433
[quote="**Jolanda**"]
Oh als ik tussendoor wat moet doen wat wat langer duurd waardoor hij uit gaat, duw ik gewoon even op het glazen plaatje zodat hij even wat werk heeft en kan ik weer verder, haha. :D ;D
[/quote]
x3  ;D
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2367486
[quote="Inge en Bono"]
x3  ;D
[/quote]
't is maar wat je makkelijker vindt he...
hoef niks te doen, niet aan te zetten, geen knopjes indrukken of iets aanraken zodat ie het weer doet, een zak erover doen...
gewoon vlees in het bakkie kieperen daarna hun bak in en het bakje van de weegschaal in de vaatwasser..
Door **Jolanda**
#2367567
vanaalst schreef: 't is maar wat je makkelijker vindt he...
hoef niks te doen, niet aan te zetten, geen knopjes indrukken of iets aanraken zodat ie het weer doet, een zak erover doen...
gewoon vlees in het bakkie kieperen daarna hun bak in en het bakje van de weegschaal in de vaatwasser..
Gemak dient de mens he...zucht ::) Jij bent gewoon érg hahaha :D ;D :-*
Maar het is indd makkelijk wat je zegt ;) :)
Laura1901 schreef: Ik heb deze

http://www.keuken-deals.nl/product/7098 ... chaal.html

en hij bevalt prima. Het glazen plateau is eraf te draaien en als ik veel met natte handen moet werken trek ik een pedaalemmerzak over de weegschaal daarna draai ik het plateau er weer op. Dan blijft alles droog ;D Meestal zet ik er nog een bak op.
Bedankt voor de tip! klinkt heel handig!
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2367597
@ Kim_S: die van jou lijkt me wel wat!

@ vanaalst: je hebt helemaal gelijk hoor! Maar het lukt mij niet 20 gr af te wegen met zo'n mechanische weegschaal  ;D

Bedankt voor de tips allemaal. Ik zie dat bijna iedereen een weegschaal heeft waarbij je de knopjes moet indrukken... Dus geen tiptoetsen zeg maar. Hebben jullie niet dat je met natte vingers dat knopje elke keer indrukt en dat het knopje op een gegeven moment niet meer reageert? Ik dus wel  ??? Dus daarom dacht ik eigenlijk aan een touchscreen zeg maar...  ;D
Laatst gewijzigd door Xerox op di 12 jun 2012, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2367659
Die van mij heeft ook niet echt tiptoetsen hoor.

Wat Jolanda al zei, als je af en toe de weegschaal even aantikt als het blauwe licht uit gaat dan blijft hij aan, en dan hoef ik helemaal geen knopjes in te drukken tijdens het afwegen.

Ik heb een plastic bak erop staan (soort beslagkom), daarin zet ik een diepvrieszak (ik zet van tevoren een stuk of 30 zakken klaar, open) en dan weeg ik af. De volle zak zet ik aan de kant, en dan pak ik een nieuwe en die zet ik in de plastic bak. Die zakken wegen bijna hetzelfde, dus het tareer-knopje heb ik niet nodig. Als ik alles heb afgewogen was ik mijn handen, zet ik de weegschaal uit en knoop ik de zakken dicht.
Zo wordt de weegschaal niet vies, en kan ik snel omschakelen in vleessoorten afwegen, ik wissel alleen de zakjes en hoef de bak niet tussentijds schoon te maken.

Ik weet niet of de Lidl nog dezelfde verkoopt, was een aanbieding dus die hebben ze niet altijd natuurlijk. En misschien dat ze de volgende keer wel een ander model verkopen. Maar voor die 10 euro vind ik het een superding in ieder geval, heb hem al bijna een jaar en nog geen batterijen hoeven vervangen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2367732
Xerox schreef: @ vanaalst: je hebt helemaal gelijk hoor! Maar het lukt mij niet 20 gr af te wegen met zo'n mechanische weegschaal  ;D
nee maar zo nauwkeurig doe ik het niet hoor!
Door Xada
#2378754
Ik zit eraan te denken om één te kopen met een haak. De weegschaal zelf hangt dan.
Maar waar ik een goedkope kan kopen die ook nog goed afleesbaar is, weet ik niet.
Dus nog even verder zoeken.
Door De Geijsjes
#2378890
Xerox schreef: @ Kim_S: die van jou lijkt me wel wat!

@ vanaalst: je hebt helemaal gelijk hoor! Maar het lukt mij niet 20 gr af te wegen met zo'n mechanische weegschaal  ;D

Bedankt voor de tips allemaal. Ik zie dat bijna iedereen een weegschaal heeft waarbij je de knopjes moet indrukken... Dus geen tiptoetsen zeg maar. Hebben jullie niet dat je met natte vingers dat knopje elke keer indrukt en dat het knopje op een gegeven moment niet meer reageert? Ik dus wel  ??? Dus daarom dacht ik eigenlijk aan een touchscreen zeg maar...  ;D
Ik heb een digitale met knopjes die je moet indrukken  :biggrin2: Dat knopje druk ik altijd in met de achterkant van het vleesmes waarmee ik gelijk het vlees snij  :P :biggrin2: Niks geen last van natte knopjes  8)
Door Xada
#2379055
Tot eergister had ik een digitale weegschaal van Philips. Die heeft een plastic over de knopjes zitten en die kun je dan ook rustig indrukken met natte handen.
Heel jammer barfen mijn honden iets te fanatiek en hebben eergister de weegschaal opgegeten. Ik moet er ook altijd om denken dat de voerbakken heel blijven, want die worden ook regelmatig getest. :-[
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door