Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door mary-jane
#2374016
winni schreef: Ik heb een paar bullepezen in mijn berging opgehangen. Ik woon in een app. met bergingen beneden. Gelukkig heb ik (als enige) een flink rooster in de buitenmuur zitten. Het hangt er nu 4 dagen en gisteren waren ze al keihard. Maar het ruikt daar wel een beetje naar slagerij  ;)
Ik vraag mij eigenlijk af; valt een bullepees onder orgaan of spier. zo'n ding weegt wel 1,2 kg.
mag ik vragen waar je ze besteld hebt??
Door Barfy
#2374038
Onlangs heb ik bullepees bij degomeat.nl gekocht. In de Bomann op de roosters gelegd, maar de roosters kon ik niet netjes in elkaar stapelen door de dikke stukken en uiteindelijk lagen ze schots en scheef op elkaar. Maar, huup huup barbatruc, ik heb de hele Bomann rondom ingepakt met vershoudfolie zodat alle kieren dichtzaten, bovenkant natuurlijk vrijgelaten.
Drogen is goed gelukt!  :biggrin2:
Door Suzanne
#2374047
Theevelien schreef: Onlangs heb ik bullepees bij degomeat.nl gekocht. In de Bomann op de roosters gelegd, maar de roosters kon ik niet netjes in elkaar stapelen door de dikke stukken en uiteindelijk lagen ze schots en scheef op elkaar. Maar, huup huup barbatruc, ik heb de hele Bomann rondom ingepakt met vershoudfolie zodat alle kieren dichtzaten, bovenkant natuurlijk vrijgelaten.
Drogen is goed gelukt!  :biggrin2:
Pas daar wel mee op; die ventilatie is niet voor niets nodig.....

Suzanne
Door Doresa
#2374264
Afbeelding
:o wat hangt daar nou ?
Afbeelding
Ja hoor, strontvliegen..........  >:(
Afbeelding
Vinden wij niet erg hoor, vliegje meer of minder.
Afbeelding
Ook al vliegen eitjes  :P
Afbeelding
Volgens mij zijn ze al goed, mag ik er 1.
Afbeelding
Buurman komt thuis, even de eikels bedekken  :biggrin2:

Vanavond hang ik ze weer in de schuur, en als het morgen droog is, weer lekker buiten.
Door job
#2374278
ziet er goed uit!  8)
Wel wat vlees op de piemel waar die eitjes zitten,
als dat maar geen maden worden.
Door tycolaika
#2381916
thnx , en die zijn gewoon rauw ?
als ik zie wat ze in groot formaat in de dierenwinkel kosten , 8 9 10 euro
dan bedank ik me dr voor
pffff
hoelang droogt zo iets ?
en dan indd vliegen , en die witte dingetje  ???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door