Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Xada
#2343847
nova schreef: Nova heeft een keer  een cavia van mijn kleinkinderen te pakken gekregen . Het deurtje van de kooi stond open.

De cavia heeft het helaas niet overleefd  :-\ :-\

Ik weet nog dat je het toen vertelde. Dat is natuurlijk helemaal vervelend, zeker voor de kinderen.
Door tycolaika
#2343848
als er iets bij ons in de tuin zou komen sta ik ook niet voor mijn honden in. durf bijna te zeggen dat het mijn tuin niet meer levend verlaat
we hebben hier in de straat veel last van ratten  :-X die wouden ook eens bij mij komen buurten. ik ben welgeteld 5 minuten weggeweest  van huis en toen ik thuis kwam lag die nog warm en dood voor mijn achterom deur.
godzeidank hebben ze er niks van gegeten
Door tycolaika
#2343852
ook heeft laika het al gepresteerd om een langs vliegend duif uit de lucht de plukken. hier was ik snel genoeg bij en riep los , ze had alleen een paar staart veren nog in de mond , en de duif ging er als een speer vandoor haha heel gek gezicht was dat toen
Door Jump
#2344053
Bliss is een konijnen-killer,dus ik ben bang dat een kat er ook aan zou gaan. :-[
Gisteren stonden ze opeens bij een gillend ree kalfje,gelukkig was ik er op tijd bij
om in te grijpen,ik vertrouw ze absoluut niet met alles wat op prooi lijkt.
Door TMG1961
#2344252
Weet niet wat Pixie zou doen als er een andere kat achterom komt en ze erbij kan. Buiten de tuin vindt ze katten leuk en wil er gewoon mee spelen. Maar op de tuin? Ik weet het niet. Ook zij heef een keer een bosduif uit de lucht geplukt, duif had een paar staartveren minder en was er niet echt blij mee, Pixie balen dat de duif er van door ging  ;D

Lady vond katten echt leuk, ze stond er bij en keek erna, zelfs als een kat uithaalde naar haar bleef ze rustig staan en vond het allemaal goed. Wel heeft ze een keer achter een marter aangezeten, dwars door alle voortuinen van de straat heen, de marter kon het vege lijf nog net redden, scheelde maar een paar centimeter anders was het marter kebab geweest
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door