Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Xerox
#2346329
Heel handig en interessant topic dit! Jammer dat ik bijna alles al geportioneerd heb, kan volgend weekend nog wel kipdijenvlees op de foto zetten.

De eendennekken van Slagerij West zien er precies zo uit als van Richard Vers Voeding, alleen zijn ze daar €1,50/kg (foto ontbreekt dus helaas, misschien van de week als ik er een paar ontdooit heb).

Die hazenvoorpoten met schouder van Versvoer zien er echt fantastisch uit zeg. Wat is de prijs daarvan?
Door wijkje
#2346344
Xerox schreef: Heel handig en interessant topic dit! Jammer dat ik bijna alles al geportioneerd heb, kan volgend weekend nog wel kipdijenvlees op de foto zetten.

De eendennekken van Slagerij West zien er precies zo uit als van Richard Vers Voeding, alleen zijn ze daar €1,50/kg (foto ontbreekt dus helaas, misschien van de week als ik er een paar ontdooit heb).

Die hazenvoorpoten met schouder van Versvoer zien er echt fantastisch uit zeg. Wat is de prijs daarvan?
Hazenvoorpoten bij versvoer zijn rond 3.00 euro. Bij richard kun je ze ook krijgen 3,25 euro per kg. Maar je kunt hazenvoorpoten ook wel goedkoper krijgen..
Gebruikersavatar
Door koekje
#2346348
Ik vind het idee heel leuk en best praktisch als iedereen zijn dingetjes op de foto gaat zetten en dealer en prijs erbij, maar op lange termijn hebben we er weinig aan, lijkt me zo.
Prijzen zijn altijd aan veranderingen onderhevig en de leverancier is weer afhankelijk van diens leverancier. Er kunnen makkelijk ook wisselingen in assortiment en kwaliteit ontstaan. En zo is over een jaar dit draadje al niet meer relevant.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2346350
Ik moet wel zeggen dat het stoofvlees van Richard (zowel paard als rund) er heel mooi uitzien. Jammer dat ze hier paard niet zo lekker vinden, maar ze krijgen dus binnenkort wel rundstoofvlees te eten.
Door Linsey
#2346414
Zo waren de voorpoten verpakt:
Afbeelding
Heel erg vers, kon je zelf nog makkelijk eten (heeft iemand die ik ken dan ook gedaan). Maar ik zie ze momenteel niet op de site staan, versvoer past de site heel erg goed aan naargelang wat er in voorraad is.
Door johanna25
#2346681
of de prijzen wel of niet veranderen maakt het topic niet minder interessant, ik persoonlijk vind het leuk om te zien welke producten op welke manier verpakt zijn of worden, zo kan het nog leerzaam zijn voor de mensen die ook denken aan de overstap op barf of zelf wat meer met het vlees doen )portioneren en de problemen die zich daar voor doen'
leuk topic ;)
#2346713
Ik ben heel blij met dit topic, niet zozeer om de genoemde prijzen (die verschillen natuurlijk zeer van de prijzen hier in IT), maar om te zien hoe die vleesjes er nu allemaal uitzien en wat jullie oordeel is over een bepaald stuk vlees: vet, teveel vet, kaal niet kaal enz.

Heel leerzaam voor mij. Hopelijk zullen nog heel veel foto's volgen. Bijv. ook van pens misschien?, daarvan weet ik nu nog steeds niet goed hoe dat er uit hoort zien.
Door Jump
#2346884
Paardenvlees van Sietie,1,75/kg
Afbeelding

Kalkoennek van Nadia 1,75/kg
Afbeelding

Lama van Jolanda 2,85/kg Het wit zijn vliesjes,geen vet,verder is het mooi mager vlees.
Afbeelding

Haaskarkas van Lida 1,75/kg
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jump op zo 20 mei 2012, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
#2346935
Ik vind dit ook een handig topic met foto's erbij. Zit soms te twijfelen of ik bepaalde dingen moet/wil bestellen omdat je niet weet hoe de kwaliteit is.
Ik heb deze week bij lupa en versvoer besteld. Morgen ga ik pakketjes maken en de foto's hier plaatsen  :)
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2347000
Hier ook een paar foto's

Paardenvlees van Sietie 2,00/kg
Afbeelding
Afbeelding

Hertenvlees van Orinake 2,85 a 3,50 /kg met nauwelijks vet of vliezen
Afbeelding

Konijnkarkas van Orinake 1,50 /kg
Afbeelding
Afbeelding

Bio -rundernier van Nienke 2,25 /kg
Afbeelding
Afbeelding

kippenvoorrug,vaak met nek erbij  van de eigen leverancier 0,75/kg
Afbeelding
Afbeelding
Door Linsey
#2347076
Vergeten een foto te nemen vooraf, dan maar tijdens het voeren: reekop van Versvoer 1,50 per stuk, hoeveel deze woog weet ik niet (ook vergeten  :P), op de site van Versvoer staat van 400-700g.
Afbeelding
Heel vers en heel veel vlees.
Door johanna25
#2347079
wat een prachtige foto's ik heb er veel over gelezen maar vind het prachtig om het eens te kunnen visualiseren.
complimenten bedankt voor het lesmateriaal. :)
Dat paardenvlees ziet er helemaal prachtig uit...
Door Nadia
#2347587
Paardenvlees van Sietie

Afbeelding

Rundvlees van mijzelf (euh, mijn leverancier) 3,-

Afbeelding

Konijnenruggen (eigen leverancier)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hazenrug van Miet
Afbeelding

Zwaardvis (eigen leverancier)
Afbeelding

Fazantenboutjes Jolanda (deze zijn niet meer verkrijgbaar geloof ik)
Afbeelding

Zalmsnipper Jolanda
Afbeelding

Kwartelkarkas Jolanda
Afbeelding

Parelhoenkarkas (eigen leverancier)
Afbeelding

Kangaroe vlees van Jolanda (niet meer verkrijgbaar)
Afbeelding

Lamsstaartjes Jolanda
Afbeelding

Wilde eend panklaar (Jolanda)
Afbeelding

Lamslever (jolanda)
Afbeelding

Parelhoenkarkas eigenleverancier
Afbeelding

Runderlippen (eigen leverancier 1.50 de kilo)
Afbeelding

Runderhart  (eigen leverancier 1.50 de kilo)
Afbeelding

Runderstrot  (eigen leverancier 1.50 de kilo)
Afbeelding

Lamskop (slagerij Puth)
Afbeelding

Krokodil karkas (niet meer verkrijgbaar)
Afbeelding

Lamsrib Slagerij Puth 1,- de kilo
Afbeelding

Antiloop vlees Jolanda
Afbeelding

Eendenruggen VSE
Afbeelding

Fazantenbutjes (Jolanda)
Afbeelding

Lamsbout
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Nadia op ma 21 mei 2012, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door