Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Martine-Tom
#2317728
Dat varken bedoel je?
In het buitenland word dat wel meer gevoerd, amerika volgens mij ook  :)
Door Ramses1
#2317734
??? ??? ??? ??? ??? Ikke snappe niks meer vanne...
Varkensvlees gezond????
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2317735
ja prima maar ik las dus ergens iem die al een beetje twijfelde...
lekker verwarrend voor beginners..
Door Ramses1
#2317739
lekker verwarrend voor beginners..
Ben al een jaar een beginner ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2317762
Ik dacht dat het komt doordat de ziekte van Aujeszky niet voorkomt onder varkens in Australie. En aangezien hij daar woont is er geen probleem met varkensvlees.
Gebruikersavatar
Door choopy
#2317763
Is er behalve de ziekte van Aujeszky nog een andere reden om geen varkensvlees te voeren??
Aangezien Nederland al sinds 2009 Aujeszky vrij is.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2317767
nee, maar het wordt wel gelezen....
op een ander forum wordt vraagtekens gezet over het wel of niet voeren van varkensvlees.
daarbij weet je niet echt waar het vlees vandaan komt..
Ramses1 schreef: Ben al een jaar een beginner ;)
???
Door M@rina
#2317813
Ik kom regelmatig op een forum in Engeland en daar voeren de barfers ook gewoon varkensvlees, ook zij voeren als argument aan Engeland al jaren Aujeszki vrij is.
Gebruikersavatar
Door Kallista
#2317830
Nu is het bij mijn weten wel zo dat aujeszki latent aanwezig kan zijn op een stuk grond, en dat het na jaren toch nog de kop op kan steken, ik weet er ook gewoon te weinig van. Met mijn honden ga ik het risico in elk geval niet nemen om rauw varkensvlees te voeren  :-\
Door Ponneke
#2317842
Heb altijd begrepen dat in Scandinavié, gewoon varkensvlees gevoerd mag worden...die zijn 100% Aujeszki vrij.
Andere wereld delen..weet ik het niet van,  ik  zou niet durven varkensvlees te voeren.
heb geen idee, waar "ons" varkensvlees vandaan komt.
nahja...woon hier zelf tussen de megavarkensstallen. :-[
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2318146
Heb je de rest van de site gelezen?
Daar vind ik bepaalde zaken toch ook erg kort door de bocht.  Het wordt geschreven alsof dat allemaal door Billinghurst gezegd is, maar is dat wel zo? Op die manier? En niet uit zijn context gerukt? 
Dan heb ik bij bepaalde zaken toch lichte twijfels...  ??? 
En ik vind ook niet dat het erg veel vertrouwen wekt, de manier waarop het geschreven is. Niet alsof men echt weet waar men mee bezig is. Ik weet niet of ik, op basis van die site, de overstap naar barf gemaakt zou hebben...  :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door