Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pippie
#280540
Ik merk nu al dat het tijd wordt dat ik maar een vrieskist ga aanschaffen, we gaan binnenkort verbouwen en daarna koop ik er meteen een.
Hebben jullie ook bepaalde dingen moeten aanschaffen om het wat makkelijker en goedkoper te maken ?
Addy
Door Nelly
#280547
Hahaha, de meesten van ons hebben minstens een vriezer voor het hondenspul, sommigen meerdere; zelf heb ik 2 vriezers (kasten) alleen voor hondenvoer en daar gaat binnenkort nog een kist bijkomen :D Da's dus vrij normaal als je kvv voert of barft 8)
Door pippie
#280563
Nelly schreef: Hahaha, de meesten van ons hebben minstens een vriezer voor het hondenspul, sommigen meerdere; zelf heb ik 2 vriezers (kasten) alleen voor hondenvoer en daar gaat binnenkort nog een kist bijkomen :D Da's dus vrij normaal als je kvv voert of barft 8)
met twaalf honden moet ik dan maar misschien drie vriezers aanschaffen ;D ;D ;D
Door rees
#280611
wij hebben 2 vrieskisten voor de honden en er moet er waarschijnlijk een bij komen omdat een gedeelte van onze vriezer nu ook voor kip voor ze gebruik word
Door ziggy
#280643
Addy,
als je zoveel honden hebt te voeden zou het misschien gemakkelijker zijn een vrieskamer te (laten) bouwen. Die kan je gebruiken deels voor de honden en deels voor jezelf, voeding natuurlijk. Weet niets van prijzen doch dat bespaard vooral electra verstook t.g.o. 3 of 4 vrieskisten.
Groet,
Vic.
Door pippie
#280701
ziggy schreef: Addy,
als je zoveel honden hebt te voeden zou het misschien gemakkelijker zijn een vrieskamer te (laten) bouwen. Die kan je gebruiken deels voor de honden en deels voor jezelf, voeding natuurlijk. Weet niets van prijzen doch dat bespaard vooral electra verstook t.g.o. 3 of 4 vrieskisten.
Groet,
Vic.
Misschien is het dan wel helemaal makkelijk om te verhuizen naar een kast van een villa ;D ;D ;D en daar een speciale kamer in te laten maken ;D ;D ;D
Door Borke
#280711
pippie schreef: Misschien is het dan wel helemaal makkelijk om te verhuizen naar een kast van een villa ;D ;D ;D en daar een speciale kamer in te laten maken ;D ;D ;D
Dat heb je toch wel voor je honden over ???
Door pippie
#280777
Maar natuurlijk, alleen hebben we nog geen villa kunnen vinden naar de smaak van onze honden ;D ;D 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door