Menu voor 4 maanden oud Lagotto

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

D4nte L4gotto
1-ster

Berichtdoor D4nte L4gotto » Wo 12 Jun 2019, 18:04

Hallo iedereen,

Over 8 dagen mogen we onze pup verwelkomen. Hij is bijna 4 maanden oud en komt uit een buitenland. Hij mag naar Nederland komen als hij 4 maanden oud is vanwege vaccinatie enzo. De pup is al gewend met rauwe voeding. Vorige week weegt hij 10 kilo's.
Ik heb geprobeerd een menu voor hem te maken met behulp van barf rekenhulp. Dit rekenhulp is gebaseerd op 12 kilo's zijn (toekomstige) lichaamsgewicht, aangezien hij pas over 8 dagen bij ons mag komen, en 6% behoefte per dag. Ik vraag me af of die 6% bij hem pas is.

Alvast bedankt voor jullie adviezen en antwoorden.
Lizzy
Moderator

Re: Menu voor 4 maanden oud Lagotto

Berichtdoor Lizzy » Wo 12 Jun 2019, 18:40

D4nte L4gotto schreef:Hallo iedereen,

Over 8 dagen mogen we onze pup verwelkomen. Hij is bijna 4 maanden oud en komt uit een buitenland. Hij mag naar Nederland komen als hij 4 maanden oud is vanwege vaccinatie enzo. De pup is al gewend met rauwe voeding. Vorige week weegt hij 10 kilo's.
Ik heb geprobeerd een menu voor hem te maken met behulp van barf rekenhulp. Dit rekenhulp is gebaseerd op 12 kilo's zijn (toekomstige) lichaamsgewicht, aangezien hij pas over 8 dagen bij ons mag komen, en 6% behoefte per dag. Ik vraag me af of die 6% bij hem pas is.

Alvast bedankt voor jullie adviezen en antwoorden.

Gefeliciteerd met je pup, wat gaaf, een Lagotto!

Ik denk dat je hem het beste even kunt wegen als ie hier is (zelf op de weegschaal met en zonder pup gaan staan). En dan denk ik dat 6% op zich echt een prima uitgangspunt is. Je moet daarna toch even gaan kijken (met het oog) hoe hij het daar op doet. We kunnen je wel helpen hoor, schroom niet om advies te vragen als ie er is!

Voor nu de dagen aftellen :biggrin2:
D4nte L4gotto
1-ster

Berichtdoor D4nte L4gotto » Wo 12 Jun 2019, 19:02

Jaaaaaa bedankt!!
Ik heb de dag al afgeteld sinds hij is geboren ;D ;D
Inderdaad ben ik ook van plan om te kijken hoe hij het daar opdoet.

Ik zou graag zijn foto hier plaatsen maar ik weet het nog niet hoe ik dat kan doen, even uitzoeken
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”