Ze schrijft inderdaad dat ze nog een boel toevoegingen doet in de vorm van mineralen en vitaminen bij het gekookte eten.
Waarom kookt ze dan eerst de vitaminen stuk om ze daarna in pil/tablet of poeder weer toe te voegen

Maar dit is een discussiehoek. Daar mag je toch gewoon om reacties vragen? Ik vind het niet teveel gevraagd al zeg ik het zelf.....
groetjes Cat
'n Discussie over Rauw eten is wat anders dan 'n discussie over gekookt eten toch

Wanneer je vragen hebt over rauw diet dan zal je ook andere reactie krijgen denk ik?
Ik ben 't met Evelyn eens.... als je 't aan de schrijfster zelf vraagd ,dan weet precies waarom zij liever gekookt dan rauw geeft.
Ik moet er wel bij zeggen dat ,wanneer 'n hond moeite heeft om aan rauw vlees of rauwe groente te wennen,dan is er niks verkeerds mee om het vlees heel even in koekepan te bakken...(2-5 seconden of zo) en sommige groentes heel even te koken.
Maar dit is dan maar tijdelijk..en wanneer de hond na 1-3 weken aan 't nieuwe voer gewend raakt,dan kan alles ongebakken/ongekookt worden gegeven.