Hoi Allemaal,
Ik barf nu ongeveer 5 maanden.Nu heb ik begrepen/gemerkt dat het goedkoper is om via de verzamelplaats producten te kopen/mee te bestellen.Maar ik heb helaas zelf geen auto om het op te halen ik zie wel vaak dat er lijntjes gemaakt worden om de producten op een bepaalde plaats te krijgen.Dat zou voor mij een uitkomst zijn zodat ik toch mee kan bestellen en het met de fiets of het openbaar vervoer op kan halen.Ik heb geen idee hoe die lijntjes lopen daarom is mijn vraag wie woont/komt er in Rotterdam,Barendrecht,Ridderkerk die met zulke lijntjes meedoen en die het niet erg vinden om voor mij ook producten in ontvangst tenemen/te vervoeren (ik betaal natuurlijk mee met de vervoerskosten).Ik zelf woon in Rotterdam IJsselmonde.Ik weet dat bv dat Nynke en Cocheta bij mij in de buurt wonen omdat zij al een keer eerder zo lief waren om wat voor mij in ontvangst tenemen/te vervoeren maar voor de rest heb ik geen idee.Misschien kunnen we een soort Rotterdam en omstreken verenig u topic maken.
Omdat er ook mensen gereageerd hebben die bv in Dordrecht wonen.Leek het mij handiger om de Topicnaam te veranderen in Zuid-Holland Barfers verenig U.Misschien dat er nog meer Barfers zijn die mee willen doen.Zodat we BV samen kunnen bestellen ideeen uitwisselen enz.
Rotterdam: Barendrecht: Ridderkerk:
Flyball-Junkies (IJsselmonde) Claudia B Van Aalst
Nynke (IJsselmonde) Flodder en Dwarrel
Tanna (Beverwaard) Dreetje
Cocheta (Vreewijk) Sienna
Karin M (Zevenkamp)
Pernis: Capelle Aan den Ijssel: Berkel en Rodenrijs:
Judith 1967 De Geijsjes Kemi
Anja247 Maxine Rehl
Monique 77
Spijkenisse: Hellevoetsluis: Lekkerkerk:
ChantalKrijn EasyWoods Marieke
Vibie 23 Nicolette
Montano DeLabrador
Gouda: Zwijndrecht: H I Ambacht:
Sarah ToetKonijn De Meiden
Dordrecht: Alblasserdam: Gorinchem:
Eertje Jantina Berna
Chestishpride Heidi T
Bergen Op Zoom: Pijnacker: Delft
Eelke RvB Jasmin
Vivianne B
Rosie (Buiten)
Rijswijk: Den Haag/Scheveningen: Zoetermeer:
Joyce 1985 Aquillo Borke
Cindy De Wolf MerelsMommy
Inge En Bono Henneke
Marije En Boomer Marga
Sammy 1980 Nessa45
Jonivl
Els en Max
Den Hoorn Maassluis: Hekelingen:
Doresa Martine Wollemijn
Den Bommel(GoereeOverflakkee:Voorhout: Noordwijkerhout:
Essie Jose W erwinenmarloes
Woubrugge: Herwijnen: Nieuwekerk a/d IJssel:
Nikedog2000 Brigitte Ellenned
Langerak: Delfgauw: Vlaardingen:
TiPo Pammetje Margreet
Nootdorp: Benthuizen: Hillegom:
Evenstar Josevl Coby P
Moerdijk:
Natascha Neemt regelmatig vlees mee voor Dordrecht,Zwijndrecht,Rotterdam,Ridderkerk en is vaak verzamelpunt: