Print

Auteur Topic: Verzamelgroep: Zuid Holland  (gelezen 7275 keer)

Flyball-Junkies

• **
Verzamelgroep: Zuid Holland
« Gepost op: 3 februari 2012 om 17:05:36 »
Hoi Allemaal,

Ik barf nu ongeveer 5 maanden.Nu heb ik begrepen/gemerkt dat het goedkoper is om via de verzamelplaats producten te kopen/mee te bestellen.Maar ik heb helaas zelf geen auto om het op te halen ik zie wel vaak dat er lijntjes gemaakt worden om de producten op een bepaalde plaats te krijgen.Dat zou voor mij een uitkomst zijn zodat ik toch mee kan bestellen en het met de fiets of het openbaar vervoer op kan halen.Ik heb geen idee hoe die lijntjes lopen daarom is mijn vraag wie woont/komt er in Rotterdam,Barendrecht,Ridderkerk die met zulke lijntjes meedoen en die het niet erg vinden om voor mij ook producten in ontvangst tenemen/te vervoeren (ik betaal natuurlijk mee met de vervoerskosten).Ik zelf woon in Rotterdam IJsselmonde.Ik weet dat bv dat Nynke en Cocheta bij mij in de buurt wonen omdat zij al een keer eerder zo lief waren om wat voor mij in ontvangst tenemen/te vervoeren maar voor de rest heb ik geen idee.Misschien kunnen we een soort Rotterdam en omstreken verenig u topic maken.

Omdat er ook mensen gereageerd hebben die bv in Dordrecht wonen.Leek het mij handiger om de Topicnaam te veranderen in Zuid-Holland Barfers verenig U.Misschien dat er nog meer Barfers zijn die mee willen doen.Zodat we BV samen kunnen bestellen ideeen uitwisselen enz.

Rotterdam:                            Barendrecht:                             Ridderkerk:
Flyball-Junkies (IJsselmonde)    Claudia B                                     Van Aalst
Nynke (IJsselmonde)                Flodder en Dwarrel
Tanna (Beverwaard)                 Dreetje
Cocheta (Vreewijk)                   Sienna
Karin M (Zevenkamp)               

Pernis:                                  Capelle Aan den Ijssel:               Berkel en Rodenrijs:
Judith 1967                             De Geijsjes                                   Kemi
                                              Anja247                                       Maxine Rehl
                                                                                                 Monique 77

Spijkenisse:                           Hellevoetsluis:                           Lekkerkerk:
ChantalKrijn                             EasyWoods                                  Marieke
Vibie 23                                   Nicolette
Montano                                  DeLabrador

Gouda:                                  Zwijndrecht:                              H I Ambacht:
Sarah                                     ToetKonijn                                   De Meiden

Dordrecht:                              Alblasserdam:                            Gorinchem:                                 
Eertje                                      Jantina                                         Berna
Chestishpride                                                                               Heidi T

Bergen Op Zoom:                    Pijnacker:                                 Delft
Eelke                                        RvB                                            Jasmin
                                                                                                 Vivianne B
                                                                                                 Rosie (Buiten)
Rijswijk:                                 Den Haag/Scheveningen:          Zoetermeer:
Joyce 1985                                Aquillo                                        Borke                       
                                                Cindy De Wolf                             MerelsMommy
                                                Inge En Bono                              Henneke
                                                Marije En Boomer                        Marga
                                                Sammy 1980                              Nessa45
                                                Jonivl
                                                Els en Max

Den Hoorn                               Maassluis:                                Hekelingen:
Doresa                                      Martine                                     Wollemijn

Den Bommel(GoereeOverflakkee:Voorhout:                           Noordwijkerhout:
Essie                                         Jose W                                      erwinenmarloes

Woubrugge:                            Herwijnen:                               Nieuwekerk a/d IJssel:     
Nikedog2000                             Brigitte                                      Ellenned

Langerak:                               Delfgauw:                                Vlaardingen:
TiPo                                         Pammetje                                   Margreet

Nootdorp:                               Benthuizen:                             Hillegom:
Evenstar                                   Josevl                                         Coby P

Moerdijk:
Natascha Neemt regelmatig vlees mee voor Dordrecht,Zwijndrecht,Rotterdam,Ridderkerk en is vaak verzamelpunt:           
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2012 om 17:11:03 door Flyball-Junkies »

ChantalKrijn

Re: Wie woont er in Rotterdam/Barendrecht/Ridderkerk
« Reactie #1 Gepost op: 3 februari 2012 om 17:24:22 »
Geen Rotterdam, maar Spijkenisse hier. Dus ook in de buurt  :biggrin2:

Groetjes Chantal en Quinta&Tyke

Monique77

• Met 2 blonde kanjers Kay en Daan !
« Reactie #2 Gepost op: 3 februari 2012 om 17:54:05 »
Hier Berkel en Rodenrijs  :)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

Flyball-Junkies

• **
« Reactie #3 Gepost op: 3 februari 2012 om 18:09:31 »
Welkom Dames (neem aan dat jullie dames zijn zo niet sorry)leuk dat jullie reageren.Ik zal het onderwerp veranderen in wie woont er in Rotterdam en omstreken.Monique 77 was jij degene die bij de USV/VOP op het parkeerterein ging trainen met je hond.Ik train namelijk daar ook op maandagavond (behendigheid met mijn Aussie).

Monique77

• Met 2 blonde kanjers Kay en Daan !
« Reactie #4 Gepost op: 3 februari 2012 om 19:15:47 »
Welkom Dames (neem aan dat jullie dames zijn zo niet sorry)leuk dat jullie reageren.Ik zal het onderwerp veranderen in wie woont er in Rotterdam en omstreken.Monique 77 was jij degene die bij de USV/VOP op het parkeerterein ging trainen met je hond.Ik train namelijk daar ook op maandagavond (behendigheid met mijn Aussie).

;D Nou dat staat op de planning ja... Maar is er nog niet van gekomen  :-[
Maar als ik een keer op maandagavond ga kijken daar op het terrein laat ik het je weten, altijd leuk om mensen van BP te zien in het echt  :)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

Cupcake

Re: Wie woont er in Rotterdam en omstreken
« Reactie #5 Gepost op: 3 februari 2012 om 19:41:53 »
Ik hou dit topic ook ff in de gaten, woon ook in de buurt en heb niet de mogelijkheid om hele grote hoeveelheden te bestelen.

flodder en dwarrel

« Reactie #6 Gepost op: 3 februari 2012 om 19:47:01 »
barendrecht  :)

flodder: spaanse superkruising
dwarrel: schapendoes

vanaalst

• mijn lieve weirdo rip 4-8-2008
« Reactie #7 Gepost op: 3 februari 2012 om 20:07:21 »
ridderkerk, volgens mij heb je bij mij ook weleens wat opgehaald :)

judith1967

• mijn viervoeters
« Reactie #8 Gepost op: 3 februari 2012 om 20:32:56 »
Hier Pernis. ;)
Maar kom ook weleens in Ridderkerk of bij Nynke wat ophalen/afleveren

De Geijsjes

« Reactie #9 Gepost op: 3 februari 2012 om 20:42:08 »
Capelle aan den IJssel  :)

Gijs en Max (labrador retriever)

ChantalKrijn

« Reactie #10 Gepost op: 3 februari 2012 om 20:43:14 »
Hier Pernis. ;)
Maar kom ook weleens in Ridderkerk of bij Nynke wat ophalen/afleveren

Nynke heeft het er maar druk mee, vorige week 2x geweest  ::)

judith1967

• mijn viervoeters
« Reactie #11 Gepost op: 3 februari 2012 om 20:44:47 »
Nynke heeft het er maar druk mee, vorige week 2x geweest  ::)

:D ;D :D
Ja  Nynke is zowat het vaste afleverades geworden!!!!
 :D ;D :D ;D

ChantalKrijn

« Reactie #12 Gepost op: 3 februari 2012 om 20:46:56 »
Hihi ik vind het niet erg, ze is erg gezellig en Jeppe en Pezzo ook  :-*

En ik heb kleutereitjes van haar gehad  :biggrin2: Ga ze morgen proberen!

Flyball-Junkies

• **
« Reactie #13 Gepost op: 4 februari 2012 om 00:44:56 »
;D Nou dat staat op de planning ja... Maar is er nog niet van gekomen  :-[
Maar als ik een keer op maandagavond ga kijken daar op het terrein laat ik het je wetenIs goed dan hoor ik het wel van je, altijd leuk om mensen van BP te zien in het echt  :)Dat vind ik nou ook

Flyball-Junkies

• **
« Reactie #14 Gepost op: 4 februari 2012 om 00:48:11 »
ridderkerk, volgens mij heb je bij mij ook weleens wat opgehaald :)Ik zelf ben nog niet bij je geweest maar Nynke F heeft volgens mij konijn van orinake voor mij bij je opgehaald.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door