Print

Auteur Topic: *zucht* wat zou dit nou weer kunnen zijn?  (gelezen 395 keer)

Claudia N

• Eens een poedel, altijd een poedel!
Re: *zucht* wat zou dit nou weer kunnen zijn?
« Reactie #15 Gepost op: 28 januari 2012 om 20:48:06 »
Ik adviseerde om even te bellen ;), ik vlieg namelijk nooit gelijk naar de dierenarts  ;)

Als ik bel krijg ik altijd het standaard antwoord; daar kunnen we zo geen antwoord op geven, dan moet u langskomen op de praktijk.  :doh:

Dat er niet eens inschattingen / verschillende opties oid gedaan kunnen worden om de KEUZE aan mij te laten om langs te komen vind ik echt heel vervelend.
Natuurlijk snap ik dat ze niet door de telefoon kunnen kijken en voorzichtig zijn maar dit is wel het andere uiterste...
I wonder if other dogs think poodles are members of a weird religious cult. (-Rita Rudner)

fydgi

« Reactie #16 Gepost op: 2 mei 2012 om 14:59:37 »
Hoi i.v.m. die schijnzwangerschap... komt die zowiezo elke keer terug nadat de teef dit 1 keer heeft gehad? en wordt deze dan erger met verloop der jaren? of kan het goed zijn dat ze dit 1 of 2 keer heeft en het dan nooit meer terugkomt? Of dat ze het wel altijd heeft maar dat ze hier nooit echt last van krijgt?
Bedankt!

M@rina

• Cockers&Friends
« Reactie #17 Gepost op: 2 mei 2012 om 15:04:52 »
De meeste teven worden na iedere loopsheid schijnzwanger alleen merk je bij de één weinig en bij de ander zijn er heel veel symptonen, maar volgens mij komt het iedere loopsheid terug.
Groetjes,
Marina,

Je kan tegenwoordig zoveel worden.... ik blijf denk ik maar wie ik ben....
www.cockersandfriends.nl

nova

• In loving memory. Nova en Noxy
« Reactie #18 Gepost op: 2 mei 2012 om 16:09:09 »
Hoi i.v.m. die schijnzwangerschap... komt die zowiezo elke keer terug nadat de teef dit 1 keer heeft gehad? en wordt deze dan erger met verloop der jaren? of kan het goed zijn dat ze dit 1 of 2 keer heeft en het dan nooit meer terugkomt? Of dat ze het wel altijd heeft maar dat ze hier nooit echt last van krijgt?
Bedankt!

Ik merk hier vooral dat ze minder  zin hebben om te eten en met een knuffel slepen.
Verder goed in de gaten houden of de baarmoeder rustig blijft.

Zo ja, dan is alles van voorbijgaande aard tot de volgende loopsheid  :biggrin2:

Martine.

« Reactie #19 Gepost op: 2 mei 2012 om 17:54:27 »
Ondertussen heb ik mijn derde teef na daarvoor reuen te hebben gehad. Mijn eerste teef is in haar jonge jaren een paar keer schijndrachtig geweest. Daarna heeft ze er niet of nauwelijks merkbaar meer last van gehad.

Ik heb er daarna wel altijd op gelet tijdens de loopsheid en daarna de buik zoveel mogelijk te mijden zoals al eerder werd verteld. Daarnaast als ik merkte dat ze knuffels etc begon te zien als surrogaat pups door er veel obsessiever mee om te gaan, dan borg ik die voor een paar weken op zodat het moeder instinct niet nog verder werd aangewakkerd. Daarnaast lette ik er extra op dat ik haar gedrag niet beloonde door er aandacht aan te besteden.

Dotti

« Reactie #20 Gepost op: 2 mei 2012 om 18:34:45 »
Ondertussen heb ik mijn derde teef na daarvoor reuen te hebben gehad. Mijn eerste teef is in haar jonge jaren een paar keer schijndrachtig geweest. Daarna heeft ze er niet of nauwelijks merkbaar meer last van gehad.

Ik heb er daarna wel altijd op gelet tijdens de loopsheid en daarna de buik zoveel mogelijk te mijden zoals al eerder werd verteld. Daarnaast als ik merkte dat ze knuffels etc begon te zien als surrogaat pups door er veel obsessiever mee om te gaan, dan borg ik die voor een paar weken op zodat het moeder instinct niet nog verder werd aangewakkerd. Daarnaast lette ik er extra op dat ik haar gedrag niet beloonde door er aandacht aan te besteden.

Dankje voor je reactie, het arme schaap is ondertussen al gesteraliseerd:D

Print

Barfplaats wordt gesponsord door