Wow Koek wat goed van je!
Idd zijn mijn meiden nu iets zwaarder maarruim een jaar geleden woog Tootje 3,8kg incl vervoersmand

Ik denk dat ze nu in d'r bloterd aan de 3.6 zit.. ik vind 'r best stevig nu
Cera zal rond de 4 zitten, is niet dikkig maar heeft gewoon een heel ander model [veel ronder, breder, stevige beentjes/voetjes en heel veel vel]
En ja ze zijn vrij sneu... ze krijgen echt niet meer dan zo'n 90gr/dag al zouden ze best veel meer op kunnen
Dat bewijzen ze dagelijks door de voorwas te doen, kwaliteitscontrole uit te voeren, rest verwerking op zich te nemen etc
Echt de eerste jaren was Catoo behoorlijk hakerig, overal stak bot en scharnier uit maar als ik haar meer voerde kwam dat niet t hele lijf 'ten goede' maar vulde alleen de speklaag/zak tussen d'r achterpootjes...
En dus ben ik er mee gestopt : Catoo is zoals ze is en dat is bottig en erg getailleerd, net zoals bv vriendin E dat ook is.. en dat is goed, zolang ze vrolijk en gezond is . En dat betekende ook dat ze een hoeveelheid voer kreeg waarop ze netjes 'zichzelf' bleef.
Inmiddels is ze 'uitgezwaard' maar daar heeft ze dus wel een paar jaar voor nodig gehad: d'r borstbeen is geen kapstok meer, de heupen prikken niet meer overal doorheen en ze heeft onder d'r winterjas een heel klein laagje
Moraal van dit hele verhaal

Staar je niet blind op de hoeveelheden die de mannen wegstouwen,
iedereen heeft z'n eigen voedsel/energiebehoefte
Jouw Izzy klinkt als een fijn gebouwd tenger dametje, die eten niet zoveel [da's nl niet damesachtig

]
Als je haar [met wat smeerwerk]
gemiddeld 80/90gr dag kunt laten eten dan is dat echt genoeg hoor
Dat afvallen kan ook wat met t "Atkins-effect" te maken hebben [geen koolhydraat-verbranding meer]