Hoezo weet je aan de hand van bloedonderzoek dat hun dieet in orde is?
Weet je dat niet dan

Maar ik heb de bloed test niet laten doen om te kijken of hun diet goed is, ik heb 'n complete panel laten doen om dan deze uitgangswaardes te hebben voor vergelijking
wanneer ze in de toekomst prolemen zouden krijgen en eventueel andere bloed testen moeten hebben voor diagnoses,en dan is 't handig om te kunnen vergelijken toch?.
Bo word dit jaar 9, en ik vond 't vooral voor hem belangrijk, omdat we verder geen history van hem hebben.
Starr word binnenkort 3, dus daarom dan alle twee maar gedaan terwijl ze gezond zijn.
Maar wanneer de uitslag van de waardes nu allemaal normaal zijn,en vooral de lever,nieren,pancreas en thyroid waardes allemaal kloppen,
dan kan ik zelf als 'n leek wel na gaan dat ze gezond zijn omdat ze 'n gezond diet krijgen.
Wanneer er bepaalde afwijkende waardes zijn en vooral bij de orgaan waardes, dan zou ik zelf denken dat hun diet ergens aangepast moet worden.
en iedereen die in de Medische afdeling leest,weet denk ik ook dat je bij 'n hond met afwijkende lever,nier of pancreas waardes dan toch wel 't diet moet aanpassen...
Nu is alles goed, dus ik hoef ook niks in hun diet te veranderen, en zoals ik al schreef..
voor MIJ is dat 'n bevestiging dat ik 't goed doe..that's all.