meneer Flin is deze ochtend thuisgebleven,
en heeft op n gegeven moment de kap afgehaald, Fin heeft toen gegeten (+AB) en gedronken en is naar z'n bak geweest;
Fin snapte maar niet waar z'n waterbak stond, die staat normaal op t aanrecht, en nu dus op de grond...toch maar terug gezet opt aanrecht, alleen kan hij daar dus niet met kap op opspringen...ook echt niet met kap uit drinken
alle 3 mochten ze ook niet naar boven vannacht (1 niet naar boven is geen optie, allemaal niet, lukt wel), trap op met kap op lukte wel voor Fin (met mij erachteraan), maar 'k ben bang dat naar beneden te moeilijk is, hij ziet trouwens veel te weinig, dus helemaal liever niet nu
De kap heb ik vanmiddag aangepast, zodattie iets (omg) makkelijker op en af kan,
anders eettie niet en drinkt niet en gaattie niet naar de bak niet , affijn met argus ogen t dier gevolgd
natuurlijk slaapt hij veel
de kap moet echt zoveel mogelijk opblijven; mocht hij met een nagel achter z'n hechtingen blijven hangen, dan zijn z'n oogleden naar gort
morgen 17.00 u voor contrôle naar de DA; een andere (maatschap); die weet ervan natuurlijk, en wat ze gaan/kunnen zien weet ik niet, maar t weekend zit er ook weer aan te komen, dus liever een keer teveel dan te weinig...