Print

Auteur Topic: Bultje en liezen.  (gelezen 295 keer)

nienk

Re: Bultje en liezen.
« Reactie #15 Gepost op: 19 januari 2012 om 15:04:17 »
joh je hoeft je aan mijn  geen excuses te maken over de (financiele) situatie, je komt over als een baasje wat het beste voor Storm wilt, dat is genoeg! hartstikke goed dat je hem verzekerd hebt, maarja, de homeopathie is dan alsnog prijzig.  als het trouwens een homeopatisch werkende reguliere DA is, dan krijg  je de consult kosten wel vergoed, maar moet je alleen de middelen betalen. (althans, dat is bij Petplan zo. ik weet niet of Proteq daarin hetzelfde is) dat even ter informatie.

ohja, je bent al naar de DA geweest. tjah, even aankijken is altijd zo'n lastig ding, want wanneer bedenk je nou dat het mooi geweest is...

geen ervaring met dat van de groene os.

Cizsel

• Storm 10 maanden oud....
« Reactie #16 Gepost op: 19 januari 2012 om 19:24:58 »
Ik heb ook nog Puur Weerstand gezien, over Puur hoor ik ook heel veel dus ben ook wel nieuwsgierig naar die meningen.

Ik heb geprobeerd foto's te maken, maar in z'n lies is echt niets te zien nu  ::) niet leuk gewoon
Van dat rare bultje kan ik dus geen foto maken want dat zit echt onderhuids

nienk

« Reactie #17 Gepost op: 19 januari 2012 om 19:59:57 »
met Puur heb ik inderdaad goede ervaringen ook, gebruik o.a Puur Pollen (ohja, daar moet ik weer mee beginnen!) en nu sinds een paar weken Puur Huid. Puur Huid werkt zichtbaar, Puur Pollen weet ik niet zeker.

misschien is het een goed idee om even een tijdje op te schrijven wanneer Storm er veel en weinig last van heeft, en dan daarbij bijhouden wat jullie op een dag gedaan hebben, waar je geweest zijn, hoe hij in zijn gedrag is, wat hij te eten heeft gekregen. wellicht kom je dan tot een mogelijke oorzaak en kan je wat gerichter middelen in zetten.

Cizsel

« Reactie #18 Gepost op: 19 januari 2012 om 20:20:34 »
met Puur heb ik inderdaad goede ervaringen ook, gebruik o.a Puur Pollen (ohja, daar moet ik weer mee beginnen!) en nu sinds een paar weken Puur Huid. Puur Huid werkt zichtbaar, Puur Pollen weet ik niet zeker.

misschien is het een goed idee om even een tijdje op te schrijven wanneer Storm er veel en weinig last van heeft, en dan daarbij bijhouden wat jullie op een dag gedaan hebben, waar je geweest zijn, hoe hij in zijn gedrag is, wat hij te eten heeft gekregen. wellicht kom je dan tot een mogelijke oorzaak en kan je wat gerichter middelen in zetten.

Da's een goede tip! Dankjewel! Ik zal het even gaan bijhouden.

Ik zal in ieder geval Puur Weerstand gaan doen, dat klinkt wel heel goed en ik hoor idd heel veel positieve dingen over Puur.
En ik denk dat ik ook een flesje zalmolie neem en dat een tijdje met z'n eten geef.

Het kan mijns inziens in ieder geval geen kwaad om dat een paar weken te doen en het geeft wel een prettig idee!
Maar naar verwachting gaat hij op BARF sowieso een stuk meer opknappen, want dat idee heb ik nu al :P

Tja en dat bultje... het lijkt vooralsnog niet gegroeid. Dus ik kijk het maar aan, maar ik denk dat ik het (uiteindelijk) alsnog weg laat halen. Hou niet zo van bultjes  :-X

Cizsel

« Reactie #19 Gepost op: 26 januari 2012 om 13:18:36 »
Nou enigzins goed nieuws
Ik denk dat ik me weer teveel zorgen loop te maken!

Storm's algehele gezondheid lijkt er alleen maar op vooruit te gaan de afgelopen 2 weken (sinds hij BARFt ipv KVVt), hij ziet er steeds beter uit.
Z'n liezen lijken ook steeds beter, voor zover ik zien kan.

Het rare harde bultje is gekrompen! In plaats van een halve cm in doorsnee is het nu zegmaar een kwart cm....
Wat het is weet ik nog steeds niet, maar dat het wegtrekt lijkt me een goed teken  ::)

Blijf het wel in de gaten houden...

nienk

« Reactie #20 Gepost op: 26 januari 2012 om 14:58:49 »
wat goed zeg!!

choopy

• Me!
    • Bordercollie kennel Djarlys
« Reactie #21 Gepost op: 26 januari 2012 om 15:17:17 »
Kan het niet zijn dat hij een wondje op die plek heeft gehad? Dat het nog onderhuids littekenweefsel is.
Van bijvoorbeeld een tak of iets?
Zoiets kan wel even duren voordat het helemaal weg is.

Cizsel

« Reactie #22 Gepost op: 26 januari 2012 om 17:17:53 »
Kan het niet zijn dat hij een wondje op die plek heeft gehad? Dat het nog onderhuids littekenweefsel is.
Van bijvoorbeeld een tak of iets?
Zoiets kan wel even duren voordat het helemaal weg is.

Ja, dat zou kunnen, zoals ik eerder in t topic al zei dat hij wel een paar wondjes heeft gehad in die omgeving, maar niet dat ik heb gezien op exact die plek...

Maar zolang het wegtrekt, ben ik tevreden  8)

Print

Barfplaats wordt gesponsord door