Nee, gisteravond heeft ze wel gegeten hoor, alleen vanochten wou ze nog niet, half uur laten staan nog niks, zojuist
heeft ze gegeten ! En het bordje ging werkelijk waar leeg, ik doe het maar zonder blik erdoor, heb het idee
dat ze er op afknapt namelijk ! Ze zit niet aan de 100 gram per dag, dat redt ze net niet omdat ze per keer
vrij weinig eet en dan krijgt ze het niet op omdat ze een keer heeft overgeslagen maar komt wel goed denk ik.
Gewoon heel streng zijn, idd uiteindelijk wil ze toch echt wel eten, ze komt me iedere keer halen maar ze moest een paar
uur wachten tot de volgende maaltijd en toen ik het neerlegde liep ze eerst weg maar ze ging toch weer in de keuken
zitten wachten en toen wou ze wel wat, stukje voor stukje ..
Ze weet ook dondersgoed wat mijn zwakke punten zijn ! En juist zij is een kei in manipuleren en zielig doen !!
Ook omdat ze al wat dun is en snel in de stress heb ik dan sneller zoiets van "na, voorruit dan maar "!
Ik moet me gewoon niet zo'n zorgen maken ook om d'r figuurtje !! Al zou ze even een periode nog dunner worden
gaat ze niet meteen dood aan, zodra ze beter gaat eten komt het er wel weer aan ... toch !!??