Nee hoor dat is niet truttig, zo zijn we allemaal ooit begonnen, en de een went er wel aan en de ander niet, geeft niks

En het varieert een beetje wanneer er besteld word (en waar) net wanneer er iemand tegen een lege vriezer aan zit, die geeft een gil en dan kan je al dan niet meebestellen, ik denk zo 1 keer in de 2 maanden ongeveer.
Ik snap ook wel dat sommige dingen best een schok kunnen zijn als je brokminded net aan vers begint (hele prooidieren enzo) maar als je langer met vers bezig bent zal je het toch vaker tegen komen, maar je hoeft het absoluut zelf niet te doen hoor, ook niet als je zou gaan barfen, ik voer ook geen hele dieren (Tom is daar veel te klein voor haha) maar zou het inmiddels best durven en dat is echt heel wat want 2 jaar geleden werd ik al misselijk van rauw gehakt

Organen zou ook niet hoeven, daar heb je kant en klare mixen voor. Botten en vlees daar kom je niet onderuit helaas

Geef ze gewoon lekker carnibest of een andere kvv en dan doe je het al hardstikke goed