Ik heb gestemd voor 'anders'. Mijn katten eten naast Bibi en wat vers vlees ook natvoer als ik ben vegeten om iets uit de vriezer te halen. Qua versvlees eten ze nu kipfilet, kippennekjes, kippevleugeltes, runderriblappen, lamshart en kippehartjes. Ik ben vast nog iets vergeten.....

Verder krijgen ze ook wel eens zo'n lamshart-'hamburger' van Rodi.
Ik ben bezig om het keuzemenu stukje bij beetje uit te breiden en te testen wat ze wel en niet willen. Haassnippers zijn gisteren door mijn Birmaantje offcieel afgekeurd

, terwijl mijn HTK er met smaak van gegeten heeft. Die is trouwens over het algemeen het makkelijkst met dit soort dingen. Ik heb maar 1x meegemaakt dat zij iets niet wilde en Morgan wel.
Voor de rest nog in de test binnenkort: zalmwangen en rundersnippers. De rundersnippers zulllen waarschijnijk wel goedkomen. Ik ben erg benieuwd naar hoe de zalmwangen gaan bevallen. En de koolvis van de buurtsuper, die ik nog in de vriezer heb liggen.
Sinds ik vers ben gaan voeren, zijn de vachtjes van mijn katten nog veel meer gaan glanzen dan ze al deden. En ze zijn superfit. Ik ben er helemaal blij mee. Commentaar van de keurmeester op de show van Houten over het vachtje van Morgan: 'schitterende vachtstructuur'. Super toch?