Welkom!
Wat fijn dat Happy zelf ook blij is met barf! Dat maakt het allemaal heul wat gemakkelijker.
kritisch commentaar, daar gaat ie:

5 diersoorten: kalf, kip, konijn, eend en zalm, is in principe voldoende.
Orgaan is zo een klein percentage dat je lam eigenlijk niet als een 5e diersoort kan zien. Weet je wat er in de orgaanpakketjes zit? Lever, nier en hart zijn essentieel, maar lamspens lusten weinig katten en longen zijn goedkoop vulmiddel.
Je geeft zelf al aan dat je van spiervlees voornamelijk kalf voert, dat gaat dan wel een groot percentage van je menu uit maken. Je kan ook vlees van paard, kalkoen, parelhoen, haas of ree/hert voeren. (ik dacht ergens gelezen te hebben dat kalfsvlees itt andere vleessoorten vrij arm aan voedingsstoffen is) Ik weet niet waar je woont en kan Avado ook niet, naar er is overal in NL wel aan te komen. Je kan ook met andere leden samen bestellen, zie verzamel topic.
De percentages heb ik niet nagerekend, welke houd jij aan? Van de 150gram maar 20 gram karkas(ook erg lastig op maat maken...), dan ga je de 40-50% vleesbot nooit halen. met 20 gram orgaan zal je wel rond de 15% uitkomen.
Ipv ei kan je ook eendagskuikens voeren, die krijgen gratis vliegles. Voor de meeste katten echt een feestje. Knoflook mag je niet te veel voeren, staat ergens op BP. Ik voer het zelf eigenlijk nooit, dus ik kan je niet zeggen hoeveel.
Je hoeft trouwens niet elke dag compleet te voeren. Je kan de ene dag spiervlees met karkas(indien dit niet te kaal is) voeren en de andere dag spiervlees met orgaan. Dan hoef je de porties ook niet zo klein te maken, voor jezelf ook prettiger.
Succes!
edit: kippennekken en kwartelkarkassen zijn goede beginnersbotten. Ik dacht dat konijnenrugstukken ook wel konden, maar Limpy heeft meer ervaring met verschillende katten op barf en ik heb maar 1 knaaggrage kliko...