Als ze vanuit zichzelf liever vers eet, zou je het zo kunnen proberen.
Ik denk ook dat ze op vers veel minder hypo's krijgen gewoon omdat de suiker veel stabieler wordt als er geen koolhydraten in het voer zitten. (je neemt dus wel een kvv zonder graan neem ik aan? Gewoon om zeker te zijn, ik denk het wel hoor.

)
Maar of dat nu meteen van de eerste dag is, dat denk ik niet. Ik denk dat dat ietsje tijd nodig heeft.
Maar er zijn nog wel mensen die een suikerkat op kvv hebben gezet, dus misschien zullen die wel reageren, of kan je er iets van vinden via de zoekfunctie?
Als er dan toch brokken moeten staan is Applaws inderdaad een betere keuze dan RC. Maar als meer van de brokken begint te eten, zou ik toch proberen wat meer kvv te geven of de kvv wat meer te spreiden (ik weet niet of dat mogelijk is, of er altijd iemand thuis is?). Ik denk wel dat als ze dagelijks van de brokken zou eten, ze beter af is als die er niet meer staan. Des te sneller is haar suikerspiegel gewend.
Voelt een kat eigenlijk een hypo aankomen? En daar wil ik dan mee zeggen: weet ze dat ze dan moet eten? Anders heeft het in mijn ogen zowiezo geen zin om brokken te laten staan. Dan kan je haar beter iets snelwerkends toestoppen als je merkt dat het fout loopt. Of dat zou ik toch denken.