Ik ben super blij!!

Mijn muts eet nu vrijwel alles zonder er iets door heen te mengen!
Ik heb alleen de carnibest niet meer besteld, de oudste wil dat gewoon niet eten en aangezien de jongste graag van bakje wisselt heb ik liever dat ze beide hetzelfde krijgen.
Mijn menu bestaat nu uit tinlo makreel, konijn, kip, eend en haaksbarf zalm en rund.
Alleen de rund eet mijn tandloze muts nog niet zonder whiskas, misschien dat ze dat gewoon niet zo lekker vind of dat ze voor de rund iets meer tijd nodig heeft om te wennen

Ik heb nu ook all animal besteld die hebben kwartel en wil dat er dan ook bij gaan geven zodat ik elke dag iets anders kan geven.
Is dat goed elke dag een ander smaakje te geven?
Ik las ook ergens dat hart goed is voor blaasgruis katten, klopt dat?
Zou ik dan 1x per week wat extra hart kunnen toevoegen?
Tot nu toe gaat het prima, ik had vrijdag weer urine laten controleren en het was uitstekend

Ze waren alleen niet zo blij dat ik hem rauw vlees gaf, ze weten zelf daar te weinig van maar in plaats van me om te praten terug brokjes te geven willen ze nu de urine vaker controleren
Volgende stap word toch zelf samenstellen maar waar moet ik dan op letten?
Ik denk dat de gehaktmolen wel de botten van kleine dieren aan kan zoals kip, eend, konijn, kwartel.
Dan kan ik ook mijn jongste kat verwennen met hele muisjes en die voor de muts malen

Ik had een rekenhulp gevonden die gaf 45% vleesbot, 40% spiervlees en 15% orgaan vlees.
Alleen verder geen hoeveelheid van de organen, hart,lever,nier en pens.
Echt pens? Dat eten katten toch niet

In ieder geval ben ik nu echt tevreden, geen brokjes meer en nog maar 1 lepelpuntje wishkas per week