Ja, ik weet dat ze wat meer moeite moeten doen als op brokken, dat is bij Kenzi ook zo. En toen Kenzi nog op barf stond had ze ook dagen dat het echt wel moeilijk ging terwijl het op andere dagen er gewoon uit viel (om het zo maar even te zeggen

).
En het is niet zo dat Knox perst en er niets komt, dus zo moeilijk gaat het nu ook weer niet. Het duurt alleen best lang, dus naar mijn idee moet hij echt wel heel wat persen voor het er uit komt. En het is ook niet elke dag hetzelfde. De ene dag istie zo klaar met poepen maar de andere dag duurt het weer wat langer en lijkt ie dus wat meer moeite te hebben. Het kan misschien aan Timlo liggen, want wat jij verteld wist ik dus niet.
Hij krijgt wel elke dag iets anders, dus de ene dag bijv. Tinlo kip, dan Alaska konijn, dan lupa vis, dan puppy naturis, dan tinlo eend, alaska lam, etc.
Dus ik wissel de verschillende merken en diersoorten goed af, juist omdat ik al bedacht had dat in de ene kvv net weer iets anders zit als in de andere.
En naast zijn kvv krijgt hij alleen beloningssnoepjes, ik durf bijna niet te zeggen wat want het is echt troep!

Maar hij vind ze zo lekker en heeft dan alle aandacht voor mij, terwijl hij voor geen enkel ander snoepje iets wilt doen. Want dat vind ie niet lekker genoeg.
Nou hier komt ie. Hij krijgt Frolicjes als beloning

. En dan niet een heel brokje per keer he! Maar 1/4.
En ik weet echt hoe slecht het is, maar de puppybrokjes van Naturis die hij bij zijn puppypakket kreeg vond ie niet lekker genoeg. En de gedroogde pens brokjes die Kenzi krijgt zijn nog te groot. En die zijn ook heel hard dus kan ik niet breken. Ik wil hem die Frolicjes ook niet blijven geven, alleen nu tijdelijk tot hij ietsje groter is en door krijgt dat als hij aandacht heeft voor mij er iets HEEL lekkers komt voor hem.
Maar nogmaals, hij krijgt echt heel weinig van die Frolicjes. Zou het dan toch daar aan liggen?