Ziet er op zich goed uit. Verdraagt ie de paprika goed of weet je dat niet?
Zie dat je beetje weinig nier geeft. Ik zou dat iets verhogen.
Ik hou zelf aan 25 gram nier per 10kg lichaamsgewicht en 50 gram lever per 10kg lichaamsgewicht. Pixie doet het daar goed op.
Ja en hij vindt het heerlijk... maar ik bedenk me net dat hij het vorige week gehad heeft voordat z'n diarree begon...

Zou het daar aan kunnen liggen? Anders haal ik dat er uit...
Heb echt nog een hoop te leren

Wat jij zegt is dat per week of per dag? Storm krijgt namelijk maar 90g orgaan per dag volgens de standaardpercentages, dat zou dan niet uitkomen
Maar heb de nier iets opgeschroefd:
MAANDAG: ochtend: 1 rauw ei, avond: 300g kippenrug, 60g sperziebonen, 30g kippenlever, 30g kippenmaagjes, 30g kippenhart, 150g kipfilet
DINSDAG: 300g konijnenkop, 60g komkommer, 50g runderpens, 20g konijnenlever, 20g konijnenniertjes, 150g hertenvlees
WOENSDAG: 300g eendkarkas, 20g bloemkool, 20g wortel, 20g sperziebonen, 50g runder pens, 40g lamshart, 150g eendenvlees
DONDERDAG: ochtend: 1 rauw ei, avond: 300g parelhoenkarkas, 60g sperziebonen, 25g parelhoenlever, 20g konijnenniertjes, 45g runderpens, 150g kalkoendijvlees
VRIJDAG: 300g kippenrug, 30g bloemkool, 30g broccoli, 50g runderpens, 40g konijnenniertjes, 150g rundervlees
ZATERDAG: vasten (een paar pensstaafjes)
ZONDAG: 300g zalmkop, 20g paprika, 20g wortel, 20g komkommer, 50g runderpens, 40g lamshart, 150g rundvlees
Ik maak een groenteprutje met van alles door elkaar heen en maak het helemaal fijn en dan doe ik porties maken en in de vriezer.
Voor honden maak het echt niet uit dat alle smaken door elkaar zitten. Nu zit je enorm veel werk te doen en 20 gram spercibonen met bv 20 garm komkommer ect.
Ja de pens van smuldier stinkt idd. Ik haal nu bij een islamitische winkel een verse lamspens en dat vind ik veel minder stinken. Ook evt weer in porties in de vriezer.
Maar ik geef bv op 1 dag een hele pensmaaltijd en dan verder niets anders. Ik weet dat dat meer is als de helft van je orgaan hoeveelheid. Maar heb het wel verschillende keren gelezen dat een pensdag niet erg is. Maar mss kunnen andere daar ook nog wat over zeggen.
Kook je zo'n prutje of niet? Ik zit er wel aan te denken om inderdaad allerlei groenten bij elkaar in te mixen in stukjes en daar dan gewoon iedere dag 60g van nemen...., maar de groentes wel rauw