Nee, Joep krijgt geen groente, dit ook ivm elimineren...
Meer orgaan dan dus, maar dan is hart niet goed? Want daar heb ik nog wat kilo's van liggen.
Probleem is dat ik dus elimineer met kvv, tinlo eend. En ik dus helemaal geen rekening heb gehouden dat dat niet optimaal zou werken. En ik nu een vriezer probleem heb, omdat ik steeds erg weinig kwijt kan. En ik nu eigenlijk ook al voor Gijs moet gaan bestellen omdat zijn eten bijna op is. Ik heb nog maar weinig kennis van Barf, dus nog totaal geen idee van orgaan etc.
Ik denk dus dat de tinlo dwars zit. Ik heb gisterenavond wat olijf olie over zijn eten gedaan, wellicht niet de meest ideale oplossing, maar hopelijk wordt het dan wel wat beter. Ik ben druk op zoek naar een vriezer erbij, want dit schiet niet op (volgens mij heb ik nu 180 liter voor onszelf, 1 golden en 1 newf...) met alleen kvv waar ze beiden van aten was dat prima te doen, ze kregen lotgering en smuldier, dat is goed stapelbaar, daar kan ik heel wat kilo's van kwijt in 1 lade. Maar nu liggen er 4 eenden karkassen een hele lade bezet te houden, dat schiet weinig op...