Ik denk persoonlijk als je al een heel twijfelend persoon bent over lotgering, dat je niet vrolijk wordt van een analyse waar in dit topic de nadruk op het vet gelegd wordt. Ik heb heel veel KVV uitgeprobeerd, maar geef al 6 jaar met alle tevredenheid Lotgering (met BARF erbij). Carnibest en Bibi lustte mijn witte herder (toen nog pup) echt niet en op lotgering is ze nu een prachtige, nooit zieke en mooi in de vacht zittende herder van 6 jaar. Ook onze 'spanjaarden' die vaak supermager bij ons kwamen zijn nu prachtig op gewicht en echt niet te dik. Ik heb in het verleden heus ook wel wisselende partijen en samenstellingen gezien en nu is mijns inziens de samenstelling consequenter omdat heeel veel mensen nu lotgering afnemen, dus er grotere partijen gedraaid worden.
Ik denk dat als je honden het goed op een KVV doen, er goed uitzien, geen stinkende adem, vacht etc hebben dat je er dan bij moet blijven. Je moet er wel zelf achterstaan en dat doe ik met een deel lotgering en BARF erbij..want het knaagwerk hoort er gewoon bij....
Analyse of niet....ik kijk zelf ook niet altijd op het etiket in de supermarkt.....want daar word ik ook niet blijer van...Ik kijk wel in de spiegel en weet hoe ik me voel....