Print

Auteur Topic: Ervaringen gevraagd!  (gelezen 568 keer)

mirjansen

Re: Ervaringen gevraagd!
« Reactie #15 Gepost op: 1 oktober 2011 om 13:31:17 »
Ik ben sinds een week aan het Barfen en ik vind het super. Ik zag er heel erg tegenop, die dode dieren. Maar ik moest wel, want 1 van mijn honden heeft een voedselallergie. Dus hij krijgt nu een dieet om uit te zoeken waar hij wel tegen kan. Mijn andere hond is ook over op Barf en hij vind het heerlijk. Ze hebben echt zin in hun eten. Ik vind het zelf leuk dat ze echt met hun eten bezig zijn, brokken en kvv is hap slik weg. Nu moeten ze echt kauwen op het vlees en de brokken.

Ik kan vooral bij mijn Golden, met 1 week al merken dat hij echt meer energie heeft. Ik lees dus hierboven dat dat wel eens van het eten kan komen.

Toen ik begon met lezen dacht ik echt, wat is dat moeilijk. Maar veel gelezen en een menu gemaakt en deze hier geplaatst. En hij klopte goed, dus het viel me heel erg mee. Uiteindelijk is het niet zo heel moeilijk. Je moet er alleen even wat tijd in steken. Ik ben ook makkelijk begonnen, niet gelijk heel veel diersoorten. Gewoon wat nodig is en daarna kijk ik weer verder.

Het is echt super leuk. En als je dan ook nog eens leest dat honden het er zo goed op doen en de gezondheid er beter op wordt, dan motiveerd dat wel weer.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door