Print

Auteur Topic: Kwaliteit DARF  (gelezen 2484 keer)

Marianne

• **
Re: Kwaliteit DARF
« Reactie #45 Gepost op: 19 november 2011 om 11:35:34 »
De leverancier is nog steeds dezelfde, alleen het vervoer wordt via Caroba geregeld. Het mooie daarvan is dat Caroba met vriesauto's rijdt.
grtsss.

Janie2

« Reactie #46 Gepost op: 19 november 2011 om 13:15:10 »
Ik bedoelde voor mij een andere leverancier.
De leveringen die ik van Caroba kreeg zijn dus mooier, dan de eerste keer een ander bedrijf.
Eerste bedrijf rijd ook met vriesauto's!

@nouk

« Reactie #47 Gepost op: 20 november 2011 om 09:32:58 »
Ik gebruik ook Darf en wij zijn er erg tevreden over. Ik heb wel het idee dat het wat vetter is, omdat het vorkje waarmee ik het loswroet minder goed schoon gaat dan bij bv Carnibest, het kleeft meer. Maar ik lees hier verder op iets over de groente minder goed herkennen... ik herken er helemaal geen groente in! Toch zou het er wel in moeten zitten?

@nouk

« Reactie #48 Gepost op: 25 november 2011 om 17:26:47 »
Iemand? Ik ben toch wel heel benieuwd, want ik herken er echt helemaal niks in  :-[

Monoxxide

« Reactie #49 Gepost op: 25 november 2011 om 17:30:42 »
In het begin zag ik er veel rode stukjes groenten in, leken wel blokjes rode paprika met velletje (kan me niet voorstellen dat het dit was). Laatste gewone eko versie leveringen zie ik er ook niks in terug. Zal wel liggen aan de soort groente die ze gebruiken, aangezien dit seizoensgebonden is?

fransbulletje

« Reactie #50 Gepost op: 25 november 2011 om 18:38:06 »
Heb ook geen groente meer gezien deze keer.
Ben nu weer gestopt met Darf , Hugo moet van de Eko altijd spugen. Geit en Lam gaat prima af en toe een dag, meerdere dagen achter elkaar raken ze er verstopt van. Nu weer helemaal op Carnibest biologisch afgewisseld met af en toe dagje eend. Hier doen ze het gewoon het beste op. Darf werden ze ook dikker van.
Groetjes Elvira en de bullen!

« Reactie #51 Gepost op: 30 januari 2012 om 19:56:00 »
Ook ik voer en verkoop al een hele tijd darf.
Het is heel erg in trek en heb er nog geen klachten over gehad.
Ook mijn 3 honden en kat doen er het heel goed op

Celicaatje

« Reactie #52 Gepost op: 31 januari 2012 om 11:49:36 »
Zelf heb ik mindere ervaring met Darf. Mijn honden vallen er van af. Ze hebben behoorlijk wat nodig om hun gewicht op peil te houden. Bij 1 hond kan dat natuurlijk maar als dit bij meerdere is dan is het wat mij betreft niet het juiste voor mijn honden.
Of ik moet veel meer voeren.
Laatst heb ik het nog even gehaald omdat ik idd hoorde dat het wat vetter zou zijn maar ik heb er niets van gemerkt.

Gr
 :)

Marianne

• **
« Reactie #53 Gepost op: 31 januari 2012 om 23:02:53 »
grappig toch hoe verschillend honden op een bepaald merk voer, ik merk dat ik juist minder moet voeren anders worden ze moddervet en ja ze krijgen genoeg beweging  :biggrin2: :biggrin2:

ellyenrob

• Dit forum is het helemaal !
« Reactie #54 Gepost op: 2 maart 2012 om 11:53:13 »
Wij moeten van Darf ook veel minder geven dan een andere kvv.
Onze reu eet normaal 550 gram kvv en met Darf 350 gram, das een behoorlijk verschil.
Hij zit er al 5 maanden op en hij is geen gram afgevallen

Print

Barfplaats wordt gesponsord door