Hier eten Milo en Tessa geen kwartels meer , in het begin vonden ze het lekker , maar wel weer kwartelkarkas . Verder heb ik duif nog nooit geprobeert omdat ik lees dat de meeste honden het toch niet te kanen vinden . Tessa is het meest lastig met ""vreemde dingen "" vandaag bv met een ei wat pijnboompitten huttenkase en alfalva wat ik door de blender had gedaan , spiervlees erdoor . Maar nee hoor dat is ""rare saus "" Dus het spiervlees maar weer afgespoeld

Groenten door het vlees accepteert ze nu wel (gelukkig ) Maar dan weer niet een mix , nee gescheiden groentes . Een stukje zalmlijf eet ze wel , maar weer geen hele vis maaltijd , ze verdraagt het ook niet zo goed .
Amber en Noa vinden alles lekker , dat zijn net kliko,s , drie eten eendagskuikens , Amber niet die kijkt alsof ze wil zeggen hmm wat mot ik daar nou mee , ook open snijden helpt niets
Maar verder zijn het makkelijke eters , ze zijn ook dol op wild bv , of een levende mol vangen en opvreten ( Tessa )
Tessa liet in haar brokken periode bijna altijd een restje staan ,of at helemaal niet . Maar dat komt nu niet meer voor
Ze lusten alle vier geen brokjes of koekjes meer . De twee oudjes vinden kvv weleens makkelijk , want dat slurpt best makkelijk weg . Maar zolang het gaat met Barf houden we het vol .
Uitzonderingen zijn konijnenkoppen , die wil Milo niet meer . En ribben , die wil Noa niet meer .