Gelukkig,toch goed begrepen 
Dat is interessant! Geen idee hoe dat kan, misschien dat iemand daar een antwoord op heeft? Kan me voorstellen dat door de structuur ,spiervlees sneller verteerd dan bot, maar als dat spiervlees aan het bot zit, dus goed bevleesd, zou dat toch geen verschil moeten maken?
Bij jonge dieren is me bekend dat het hele spijsverteringssysteem nog op gang moet komen, de alvleesklier b.v. schijnt pas na 4 maanden optimaal te werken, maar Aquillo is toch geen jonge hond meer toch?
(wat is trouwens een SBtje
)
Antwoord op Sbtje heb je gehad.

Aquillo is inmiddels 7 en een half. Ik moet er wel bij vertellen dat hij een vondeling was van indertijd ca 4 weekjes oud en gedehydrateerd en ziek. Ze hebben hem op laten knappen in een opvanggezin en er is hem AB toegediend toen hij gevonden was. Ik vermoed dat hij op die prille leeftijd daardoor een achterstand in zijn ontwikkeling heeft gehad en zeker op het spijsverteringssysteem. Dat blijft zijn zwakke punt ondanks het feit dat hij nu kerngezond is. Hij heeft daarnaast ook een graanallergie en ik moet hem geen groentenmixjes geven want dan raakt alles van slag. Dus als andere gezonde honden dit niet hebben, dan ligt het gewoon aan het spijsverteringssysteem van Aquillo. Maar bedankt volgende keer zal ik eens kijken of ze de werking van de alvleesklier kunnen testen.