Print

Auteur Topic: Van brok naar kvv  (gelezen 395 keer)

*Flip*

• ff chillűh
Re: Van brok naar kvv
« Reactie #15 Gepost op: 8 september 2011 om 17:08:07 »
De moeder keek niet meer om naar de kittens  ;)

Ze heeft al gebarft toen ze binnen kwam, ging gelijk bubs eten opknabbelen  :biggrin2:

gaat helemaal goed komen!

Wij hebben Flip ook op 6,5wkn al mee moeten nemen, was er ook niet kapot van, maar hij is helemaal goed gekomen zelfs sociaal ;)

pearlsofpassion

• Luís
« Reactie #16 Gepost op: 8 september 2011 om 23:37:11 »
Fijn dat ze meteen van het vlees ging eten!  :)
Die van mij zijn ook aangeboren barfers. ;)

Tja, persoonlijk vind ik dat een kitten zoveel leert van zijn nestgenootjes, dat ik hem nooit voor 14 weken daarvan zou scheiden als hij daarna alleen komt te zitten, maar ik begrijp wel dat je hem nu al gaat halen als de moeder er niet meer naar omkijkt.  :)
Maar ja, ik vind twee kittens ook zoooo leuk samen! Hier nooit meer een kitten alleen!  :P

Ik hoop dat ze erg gelukkig bij jullie wordt en fijn met de hondjes kan gaan spelen.
Die kunnen maar al rekening gaan houden dat hun staart gevangen zal worden   :D

Valerie & Kleintje, Cuzco en Luís

The greatest thing you'll ever learn is to love a cat and to be loved in return.

BubbaBling

« Reactie #17 Gepost op: 9 september 2011 om 09:33:21 »
Ja joh, als mevrouw t gemalen barf voor geschoteld krijgt, eet ze alsof ze een paar dagen niet gegeten heeft hihi..

Pip kan heeeeel goed met de hondjes  :biggrin2:
Ze slapen al tegen elkaar, spelen al samen en mevrouw knort de hele dag :smitten:
Ze gaat hier niks missen hoor  ;)

BubbaBling

« Reactie #18 Gepost op: 9 september 2011 om 21:01:41 »
De eerste sardien is al een feit!!!
Omg wat heeft ze gesmult  :o :D ;D\

Had ook een duif op de markt gekocht, en daar heeft Bubje wat van gegeten   :D
Nu heb ik nog kippennekken, maar das voor morgen  :P

hamada

• Dit forum is het helemaal !
« Reactie #19 Gepost op: 10 september 2011 om 23:08:28 »
Leuk he, zo'n klein monstertje dat meteen de natuur volgt :biggrin2: Toen we Midget van straat plukten met een week of acht at ze ook meteen vers alsof ze niets anders gewend was!!

*Yvje*

« Reactie #20 Gepost op: 13 september 2011 om 19:05:47 »
Ja, valt mij ook echt enorm mee met Liampje, 14 week oud Birmaantje. Begon meteen aan het Kvv te smikkelen.
Hij eet nu ruim twee week Kvv. En hij is er dol op. Als ik het in de magnetron doe staat ie meestal al wild te mauwen.
Meestal gaat het bordje ook wel leeg, af en toe een smaakje die wat minder gewaardeerd wordt laat ie wel eens wat liggen.
Maar wat een verschil met de andere twee katten zeg ! Izzy eet niet eens alleen rauw, alleen de laatste portie...
Echt heerlijk zo'n vleesetend mormeltje, en zo fijn om ze van Kvv te zien genieten vind ik !  :)

Print

Barfplaats wordt gesponsord door