Is het mogelijk om hem bv later op de middag (bv tussen 15-17 uur) wat te geven (bv een flinke snack of een kuiken) en voor het slapen gaan ook nog een maaltje?
Ook al geprobeert, meestal ligt ie ook te slapen rond deze tijd en dan heeft ie helemaal geen zin om te eten.
Hij heeft idd al heel snel last van haarballen, van een kleintje moet ie soms al een paar dagen overgeven en idd minder eetlust.
Maar vaak is het geen haarbal naar mijn gevoel hoor, hij kan het bv ook hebben als ie er net een week geleden een joekel heeft
uitgespuugd. Het is een rare eigenzinnige kat, ook met andere dingen hoor !
Maar zojuist ook. Hij had dus om half 9 al honger, komt ie om z'n eten vragen door me zachtjes op m'n wang te krabbelen en
te mauwen op zijn toon, loop ik naar de keuken en gaat hij keurig zitten, ik leg het op de grond, hij gaat goed eten en
ik leg steeds als het andere stukje op is en hij omhoog kijkt een nieuwe neer, meestal eet ie nu dus wel goed maar ook niet alles in čen keer.
Dan loopt ie dus weg. Ik ga weer verder met wat ik aan het doen was en iedere keer als ik naar de keuken loop gaat ie weer
zitten en dan wil ie dus nog wel wat meer !! Dan leg ik maar weer een paar stukjes neer want anders eet ie ook weer iets te weinig.
Gelukkig heeft ie wat reserves dus het is nog niet echt erg. Echt een maffe kat hoor !

Hij wil momenteel ook alleen Bibi mixen, voor de Hb en Cb loop ie zowieso al ineens weg..
Mijn plan van aanpak is : eerst de andere katten voeren, dan douchen, eten en me lekker klaar maken en
dan als meneer beetje wakkerder is hem zijn stukjes voor leggen. Soms gaat ie ook weer verder pitten hoor. Ik leg het al nergens op omdat
ze allemaal beter eten zonder iets eronder ! Niet zo lekker mja, ik dweil toch iedere dag en
de hond maakt het erg grondig schoon daarna. Wil hij echt helemaal niets, dan probeer ik een natvoer, niet veel
maar genoeg ..